Saturday, May 2, 2009

Cuti 1 Mei 2009...

Semlm aku n family lepak2 kat umah je...Pg tu ada le kuar jap, bw Zafrie g Klinik Rosli kat sek. 18, Shah Alam...Zafrie demam...Cuti2 1 Mei, lepak kat umah je...merehatkan badan....kat bwh nie le suasana kat umah mak aku, bermula jam 6 petang...Adik-beradik berkumpul...Deen bw pulut + serawa durian + kari telur...aku beli je Dunkin Donut...Eina bw perut je kot...hehehehe...ala...mknan pun dah byk, ok le apa yg ada...

Papa pgg Naylie...Naylie pun nk dgr org bercerite....

Zafrie sempat lg pandang camera...tgh mkn biskut tu...Family aku tgh bercerite rancak...

Nk snap le papa n anak2...tp Zafrie tu, x padan ngan demam...nk bergerak je...x ngeti duk diam...tp aku dah tau, biasa le bebudak umur dia nie...

Anak2 Eina tgh layan channel 611 Astro...mmg duk melekat depan TV...

Nie Azni, Kak Shakila N Eina citer apa yek? Ada citer best ke?

Anak2 Azni main ' toy ' Zafrie...

Pas je ktorg melepak, dalam kul 1030 mlm, family Azni n Deen blk umah...Family Eina bw Mak n Mira g Up Town D'Kota...Family aku duk umah je...Zafrie n Naylie dah tdo...Haziq ( anak Eina )pun tinggal, sbb dah tdo...Cuci mata...ada le membeli-belah...diaorg lepak Up Town sampai kul 130 pagi...apa2 pun, ni je le citer aku utk kali nie...

No comments:

Post a Comment