Wednesday, May 27, 2009

Ulang Tahun Perkahwinan!!!

Salam sumer...dah baper hari ntah aku x update blog...bz sgt le kat office nie...k..skang aku free jap...semlm, 26 Mei 2009, adalah ulangthn perkahwinan aku yg kedua...Teringat dua thn yg lalu, 26 Mei 2007, tarikh pernikahan yg amat bermakna...apa2 pun, syukur kepada Allah s.w.t kerana memberikan aku insan yg penuh bermakna dlm hidup aku...dan aku pun bahagia di samping Muhammad Hasan Farid bin Salam serta dikurniakan rezeki yg tidak terkira iaitu Muhammad Airish Zafrie & Nur Auni Naylie...lastly, doakan kebahagiaan aku sekeluarga & aku juga sentiasa berdoa kepada Allah s.w.t untuk mengukuhkan lagi keluarga aku & kami akan saling sayang menyayangi selalu...mmmuuuuuuuaaahhhhhhhh!!!!!Mama SAYANG Papa, Zafrie & Naylie...LOVE U SO MUCH!!!!!!Jom layan saat2 manis Fara & Farid....

Tersenyum lebar Farid biler dah lepas akad...Alhamdulillah...Selamat...


Farid sarung cincin kat aku...Terima kasih abg kerana sudi menerima ayg...Jodoh pertemuan di tangan Allah s.w.t...





Fara & Farid berposing ala kadar selepas majlis akad nikah...
Gambar yg kat bwh nie le gambar anak - anak Fara & Farid yg menjadi penyeri dalam hidup aku...Zafrie & Naylie....
ZAFRIE

NAYLIE

3 comments:

  1. Hepy anniversary...semoga bahagia selalu disamping keluarga yg cute itu.. :)

    ReplyDelete
  2. Happy anniversary bebeh..bestnya..dah berempat korang eh?Aku jugak la berdua lagi..huhu..congrats farah

    ReplyDelete
  3. hapi eniberseri yo...kejap je dh berthn2 korg kawen..ank pon dh 2 kan..alhamdulillah..moga smuanye bjln dgn baek..dn ikatan semaken kukuh..aminnnnnnnnnnnn

    ReplyDelete