Wednesday, June 24, 2009

Citer Ahad...

Ahad lepas, mula2 aku lepak umah je...sbb hubby keje lg...( sedih giler sbb hari itu adalah harijadiku... )...tp xpe, hubby kan dah celebrate awal...nk jd citer, tgh lepak2, abg aku yg sulong call...dia ajak g jeram jap...tempah baju raya wife dia...jauhnyer tempah baju...naper jauh?sbb hanya nyonya tu je yg still leh terima tempahan setakat ini...yg lain dah x nk dah...tu yg nk cuba camna jahitan nyonya tu,tempah le bajunyer kat sana...kakak aku kt ok...price dia pun ok gak le...mak & adik aku pun tempah kat sana...jd, cam biasa gak, tgk apa yg aku leh citer seterusnyer pasal ahad lps....
Mama, Zafrie & Naylie bergambar dlm kete...otw tu Jeram...

Nenek handle Zafrie...but lastly still nk duk ngan Mama...pastu Adik bertukar tgn ke nenek le...

Acu Ya di blkg sorang2...boring le tu...

Kakak Iparku...sempat aku suh Kak Shakila post utk amik gambar...

Gambar abg aku...hehehe...bkn nampak pon...

Adik Naylie dah di blkg?Acu Ya layan kerenah si bulat...

Ni dah otw blk...sbnrnyer aku nampak accident waktu awal lg...accident nie dpn kedai nyonya jahit baju tu...seberang le...aku x leh nk amik gambar...so, pas u-turn otw blk,baru leh amik...kete Satria putih ms longkang...owner ciner rasanyer..x tau le driver dia mana...rasa2 dah g spital...

camna nk angkut kete nie ye? pakai kren le gamaknyer...x tau le camna leh jd...mabuk ke ciner tu???nie kat simpang 4 jeram..kat simpang nk g medan ikan bakar jeram...

kete aku dah gerak nk blk...sempat gak aku snap gambar dekat...tp kelabu le...tayar satria td kat atas tertonggek...haiya! manyak truk wo....

Pas g Jeram tu, kami pun blk trus ke umah memandangkan Kakak, Adik & Abg aku nk lepak2 di umah...jd, aku pun merancang utk celebrate birthday aku secara kecil-kecilan...hubby pun blk awal kebetulan, aku celebrate father's day skali le...ini le kek yg lazat & sedap skali...

Nyum!Nyum!...Sedap tau kek nie...mmg abis licin...

antara mknan yg ada...beli kat psr Ijok je...ye le...party tergempar, mana sempat nk sediakan...ada lg, tp x sempat hidang, aku dah snap...hehehe...

Zafrie, Papa, Naylie & Mama...

Ya Allah! Kakak aku & anaknyer, Huda...gambar kat umah, biasa le comot2...hehehehe...(abis aku kalu kakak aku tau aku kuarkan gambar dia yg selekeh nie...)

Mama & Naylie...Naylie tgh tgk lilin...dia pun nk tiup gak...

Mama sempat lg pandang camera...Acu Ya lambat sgt snap...mama dah abis tiup lilin...

Mama & Papa potong kek...Father's Day & Birthday Mama...

Mama layan Zafrie mkn jagung..1st time dia mkn jagung...berterabur...ngan tongkol2 jagung pun abis dia gigit...eee...nk bljr mkn sendri...Layankan aje...

2 comments:

  1. Happy belated birthday to u,farasela..baru 27thn ekk?muda lagi tuu..hehee..
    Semoga berbahagia n ceria selalu di samping family yer

    ReplyDelete
  2. happy belated birthday 2 kak fara..
    n happy father's day 2 abg aiq...
    semoge bebahagia dismping yg tersayang...
    :)
    wah pandai zafrie mkn jgung...

    ReplyDelete