Monday, June 22, 2009

Jenjln di hari Sabtu...

Sabtu lps, pas blk keje ( ari sabtu pun off aku msh keje lg...boring...boring... ), aku terasa cam nk g window shopping...hubby xde...jd, aku plan bw mak, adik aku & anak2 ku jenjln...mak bg plan, g umah sepupu aku kat USJ...aku ok je...ckp ngan mak, pastu kiter g mydin USJ le...( memandangkan mak aku x pernah d bw ke situ...hehehehe... )...jd, tgk ceritanyer di bwh...

Acu Ya & Naylie dah standby utk shopping!

Sumer dah standby...Zafrie mula le nk kacau mama snap gambar...nenek & Naylie tgh bercermin tu...

Okay...Naylie again...tp kali nie ngan Nenek...

Mama drive carefully...( action je aku nie...konon2 candid..padahal mmg suh adik amik khas utk msk blog...hehehehe.... )

Acu Ya & Zafrie duk sblh driver...Zafrie tu tgh cbuk kaco mama...

Nenek & Naylie di blkg...mcm datin bsr & datin kecik...

Hahaha!!!!Sepupu aku xde di umah...BMW dia je tinggal...Merc Hitam tarak...maksudnyer, tuan umah tarak...2 x kami singgah umah dia, xde org gak...b4 g mydin & after g mydin kami singgah...

Ini le tempat kami tuju...pastu aku pun x sempat amik gambar lg sbb cbuk shopping & melayan kerenah anak2 ku...

No comments:

Post a Comment