Monday, June 1, 2009

Jwb Tag Syuq

Hari nie aku berpeluang menjwb tag...tp kene cepat2...bos ada le...aku curik2 menjwb nie...so, ayat pendek2 jgn mare ye...aku nk jwb tag dr Syuq ( sbnrnyer, tag dr aku, pastu kene blk...hehehe )...Mari menjwb...

1) GUNA HP APA? ( Gambar Skali )

Nie ha hp aku...Sony Ericson W910i...warna merah...hp mmg penting bg aku...xde hp rasa cam x lengkap hidup...ye le, ngan hp aku tanya kabo anak2 aku & melepaskan rindu kat hubby...

2) GUNA KETE / MOTOR APA? ( Kalu ada gambar lg bagus )

Aku guna myvi putih...kat atas nie bkn gambar myvi aku tau...aku copy je...hehehe..x sempat le nk amik gambar kete aku...dah nk msk 3 thn aku guna myvi kesygan aku tu...

3) GUNA WALLET RUPA CAMNA? ( nk gmbar gak le.... )

nie wallet aku...pemberian hubby waktu hantaran perkahwinan...wallet Carlo Rino...

4) GUNA APA UPDATE BLOG?( Listkan sumer alatan update blog & gambarnyer ye... )

Guna komputer le...komputer kat office slalunyer...kalu ujung minggu guna kat umah mak mertua aku...ataupun aku guna komputer abg kakak aku...tu je le...

ni kamera Sony aku...dgn kamera nie aku tangkap gambar tpkan, skang tgh prob sikek, sbb card reader x leh baca melalui komputer...so, guna hp yg kat atas tu je le...& lastly, of course aku guna otak utk memikirkan apa yg hendak di blog...nk ayat camna...tu je le...

5) GUNA JAM TGN APA? ( ada gambar tau )

sorie...utk soalan nie, aku x leh nk jwb...aku x guna jam tgn...slalunyer aku tgk time dlm hp je...

Ok Syuq...dah settle...lega dah byr hutang 1...next tag japye....

No comments:

Post a Comment