Wednesday, June 17, 2009

Sabtunyer citer...(Ep. 2)

Episod 2 kali nie aku pun x byk citer...just nk citer suasana & apa yg berlaku ms kenduri & pas kenduri...mcm2 aksi ada...pastu disebabkan kg aku nie berhadapan ngan sg ( ala...kat sgt2 ngan jeti kelip2 kg. kuantan ), pas je abis kenduri, pakcik2, sepupu2 aku pakat memancing...mmg kalu salah langkah, ke sg le msknyer...mari kiter tgk apa hasil memancing dlm beberapa minit....

Ini le mak tersayang...muka kepenatan after kenduri...

adik-beradik pengantin berlonggok ngan kakak ipar baru...

gambar family abah aku yg dtg...sepupu aku sempat gak wat piece...

aksi si anak-anak kecil...

Mak Andak & anak bongsunyer...Mariam...

Biler le Abg Deen, Kak Shakila, Kak Eina & Huda bergambar nie???



Nenek melayan Naylie...last2, nenek mskkan Naylie dlm bakul, mama snap...nk nangis je Adik nie...Bakul tu utk dijual...ada yg minat ke?ngan sarungnyer...Rm15.00...kalu sarung je, Rm12.00...promote le plak...hasil buatan Mak Andak....
Kerja penghabisan...basuh periuk belanga...



Aksi2 anak2 sepupu aku...biler dah lama x jumpa, camnie le...pastu dah jumpa yg seangkatan, menjadi le perangai masing2...


Ini le sg yg disebut2...ms ari sabtu, tinggi giler airnyer...mmg kalu kete terlajak sikek, hanyut le cepat...sg nie penah buaya 'landing' tau...bahaya sgt2...
apa yg Abg Deen tgk nie?....meh tgk kat bwh nie...


nie le yg Abg Deen tgk...sedara mara aku memancing...sepupu2 & pak usu aku...bebudak duk tepi tgk je...

Beberapa minit memancing, ini le hasilnyer...pastu aku blk, x tau le byk ke tangkapan yg diaorg dpt...udang tu bsr tau...ada udang, tu yg ada buaya...hehehehe...
dah abis citer xtvt aku pd ari sabtu lps...so, pasni aku nk msk n3 utk ari ahad lak...mmg citer2 aku sumer citer yg lalu...aku bz bangat kat office nie...maklum le...jd kuli je... ;-(...okay, jumpa lg...

No comments:

Post a Comment