Monday, June 8, 2009

Ujung Minggu...

Sabtu lepas, aku kuar jenjln ngan mak abah aku...hubby xde...dia keje...so, atuk Zafrie & Naylie le bw kete...aku malas nk drive...kemana kami pegi??? kat cn le...
Pasaraya Tesco Extra, Selayang...

Pas shopping, kami g mkn kat food court dulu...actually, mnom2 je...nie gambar Naylie & Acu Ya...asal adik Naylie muncung je???? (sorie x amik gambar shopping, nk snap camna, pgg Naylie...)

patut le Naylie muncung...tgk nenek pekena cendol...

nie ABC yg aku order...menarikkan?tp mmg sejuk...kene lak dlm Tesco tu Air-cond nyer sejuk giler2....


Sementara Acu Ya, Atuk & Nenek mnom, mama bw Zafrie naik haiwan...naper aku ckp haiwan???sbb teringat kat anak kakak aku, Haziq...ms dulu2 dia penah citer kat aku...camnie dialog dia...."Ateh, Ateh...td adik naik haiwan..."mmmm...aku terpk gak apa dia...pastu tanya ibu dia, bende nie le dia panggil haiwan...guna ayat skema btul Haziq tu...Zafrie naik byk haiwan mlm tu...hehehe...sronok tgk dia nail...dia layan 'Lap' cam lumba moto...
mula2 nk naik kuda merah nie, rosak lak..so, amik gambar je le....


Tgk gaya Zafrie naik...x sampai tgnnyer...mana taknyer..kepala kuda tu terhangguk2 waktu dia jln...sian Zafrie...

Abg! Adik nk tumpang...Naylie pun naik gak...

Naylie ngan haiwan apa nie???

Naylie naik kuda merah td...


Dengan gajah nie le Zafrie layan 'Lap'...penat mama kejar...laju lak gajah nie jalan...

1 comment:

  1. Binatang2 terlepas dari zoo yg dah dikomersialkan ni mmg disukai oleh kanak2.

    syabas kat zafrie pasal dpt menunggang gajah dgn selamatnya, hehe..

    ReplyDelete