Thursday, July 2, 2009

Baju Kurung lak!!!

Huhuhu...aku nk citer laks pasal baju kurung...aku niekan org berniaga...apa yg leh aku jual, aku jual...semlm aku g jln2..terserempak ngan baju nie...jd aku amik 2 dulu nk tgk leh jual tak....aku amik 2 2 Size M....kat cn aku nk lelong Rm5o (N/P - Rm89)...Brand Lady like...2 2 baju kain mmg sejuk...

Detail Baju Kurung:
Size M
Pjg Baju ke bwh - Lebih kurang 90cm
Lebar Bahu - Lebih Kurang 35cm
Lebar Baju Bwh - Lebih Kurang 59cm
Pjg Lengan - Lebih Kurang 48cm
Lebar Lengan - Lebih Kurang Ukur Lilit 16cm
Labuh Kain - Lebih Kurang 98cm
Lebar Punggung - Lebih kurang 45cm
Lebar Bwh Kaki - Lebih Kurang 53cm
Pinggang Kain - Lebih Kurang Ukur Lilit 71cm
Ukuran nie sumer aku ukur sendiri jerk...pakai pembaris biasa je...sbb tu sumer aku tulis lebih kurang...hehehehe...


Nie sepsg...Baju belang2...kain warna hitam...sama jenis kain ngan baju...





Yg nie baju dia cam jarang sikek...Warna ala2 orange...kain pun warna hitam...tp kainnyer tebal tau...cam leh wat skirt labuh lak...hehehe...

No comments:

Post a Comment