Saturday, July 25, 2009

Beli Tender + Mkn2...

Semlm aku bz giler g membeli tender...aku g ngan kengkawan lain...dr pg g beli, sampai kul 3.30 baru sampai office...7 org utk membeli tender & bos, en hairoman ikut gak utk jd pemerhati....hehehe...semlm mmg penat beli tender...ramai giler...slalu tak seramai ini...aku berdiri 2 jam lebih...uuuu...lenguhnyer kaki mlm td...aku drive lak 1 kete semlm utk g beli tender, nasib kete company kete auto...msk KL lak...tp ok je...penat je le...beli tender kat DBKL...aku sorang je 6 tender...pastu kengkawn lain ada gak yg 6 tender, 3 tender...abis gak le beribu2 beli tender...projek x tentu dpt...biasa le bos aku...huhuhu...bykkan?jom le layan jap citer aku ngan gambar...

nie le kengkawan yg ikut beli tender...tgh beratur sakan nie...sambil tu borak2 le....bosan wooo...
nie dr pandangan kiri aku...kan pjg tu...blum lg beratur btul2...nie beratur ala2 cacing kepanasan...hehehehe...semlm lak ari jumaat, kaunter asyik nk tutup cepat je...al-maklum gak le, khamis diaorg baru gaji, jumaat rehat pjg, nk shopping le tu...pastu aku sampai dpn kaunter, muker mmg mcm nk mare2 je...nk wat camnakan?sabar le saper yg keje kaunter tu...diaorg rehat lambat le sikek...tp aku rasa sian gak, sbb aku kat kaunter tu sampai selesai, kul 2 gak le...pastu le kakak2 kaunter tu baru rehat yek...lambat2..

kat sini le beli tender....tingkat 32, DBKL, Kg. Baru...tp kelemahannnyer beli tender nie, beratur pjg2, sampai dpn kaunter, register...pastu g byr kat kaunter bwh, tingkat G...pastu, naik blk, amik tender...x ke byk keje?Naper diaorg x wat kaunter byr utk tender 1 level je, tingkat 32 tu?

nie le muka2 menanti tender2...penat dah berdiri lama...ms nie kami dah bg slip byran kat kaunter...tunggu buku tender je...

Penantian penuh kesabaran...& juga kelaparan...hehehehe....

aku sempat posing...slumber mak nenek je...

Kak Ida from Digital Alpine SB & Tasha from ACE Construction & Engineering SB...

After blk dr DBKL, En Hairoman blanjer mkn kat Rozali Cafe, Kota Damansara...Aku ngan Kak Muza from Digital Alpine SB & Kak Zila from Paksi Dunia SB...(masing2 muka tahap berminyak...aku le terutamanyer...al-maklum le, bkn kaki mekap...mmg x mekap langsung pon...hehehe....)



Kak Ida bergambar sebentar...kak ida nie mmg suker bergambar...aku suker melayan kerenah dia...hehehehe...( Kak Ida jgn mare fara msk gambar Kak Ida yek! )

Kak Zila pulak bergambar...


Order cepat2...Org nk blanjer nie...mkn2...Pening tau kepala mamat yg amik order tu...



Kami bergambar...aku yg mcm makcik2 tu...berjubah marroon...hehehehe....jumaat pakai jubah le plak...


kak zila & kak ida bergambar di tepi bunga...ayu lagi tu...

lepak di balkoni Rozali Cafe sebentar...tgk tv...

aku mkn nie + ngan lauk2 yg kami order...menu aku adalah nasi grg sambal...pedas ya amat lak..dulu x sepedas ini...
nie je lauk yg sempat aku snap...ikan apa ntah...lupa lak nama mskannyer...tp sedap!

dah licin...x rugi bos blanje...masing2 kepenatan, kepanasan & kelaparan...hehehehe...

sementara tunggu bos byr bil, dekat pintu Rozali Cafe ada promotion nie...jom le mencuba ramai2...breakfast set...murah gak le...

barangsiapa xde keje lg atau nk wat part time, leh call kat cn..Rozali Cafe nie kat Kota Damansara yek....k...bye!

1 comment: