Saturday, July 4, 2009

Budak2 yg Lasak...

Ada 1 ari tu, Kakak aku dtg umah sajer2...time ari sekolah, jd anak2 nyer mmg tdo cepat...pastu, lgpun dia dtg bw pulut kuning sempena kesyukuran anaknyer sorang Khatam Al-Quran & sorang lagik Baru nk naik Al-Quran...pas2 budak2 nie penat sek, tdo le dulu kat umah nenek...so, diaorg pakat lepak kat tempat tdo anak2 ku...nk tgk gayanyer?Mmg lasak le keturunan aku nie...tp aku tdo x lasak camnie...aku kalu tdo, katil x yah kemas sbb cadar mmg cam x bergerak...aku tdo stay je setempat...

2 anak kakak aku, & dua lg anak aku le....

tdo berbaju kurung lg...nasib anak aku x kene himpap...

Haiyak...nampak si bulat aku tu...dah pusing 180 darjah masing2...

tgk tgn diaorg nie...bersambung-sambung...ada link...hehehehe....

Anak ku si bulat...bantal ntah kemana...skang Zafrie & Naylie tgh demam...dah seminggu...ubat dah abis, g klinik lain lak...selsema, batuk & demam...si bulat nie skang still selsema & batuk...kalu batuk, cam org tua...mata berair-air...doakan anak2 ku cepat sembuh yek...

3 comments:

  1. bebudak tdo x lasak x sah
    abis kita pn disepak jugak

    ReplyDelete
  2. biase la bdk2 kalo tido...
    kalo tido 2 cam katil 2 dier punyer...
    heeee...

    ReplyDelete
  3. moga dua2 anak farasela cepat sembuhhhh AMINNNN

    ReplyDelete