Monday, July 13, 2009

Menjwb Tag yg Lama...

Tag diberi oleh Muza..Dah lama aku peram hutang tag nie...hehehe...jahat le aku nie suker wat hutang tag...sorie yer sumer yg bg award & tag...ari nie aku berpeluang menjwb tag sbb aku xde n3 baru...aku x dpt nk upload gambar sbb usb aku tertinggal kat umah...so, citer weekend sok2 ye...Mai tgk apa tagnyer...

1) BILA KALI TERAKHIR CUCI TOILET?
x silap ms nk pindah umah sewa dulu...masa baru2 kawen...basuh toilet umah baru le...bila dah menyewa, tu sumer keje hubby...jahat tak?sian hubby aku....tp mmg ada alasan pon, sbb aku mmg subur lak pas kawen, trus je pegnent pas kawen tu, so, x leh wat keje licin2 nie...bahaya....

2) PENCUCI APA YG DIGUNAKAN?
Byk jenis pencuci...sabun serbuk bsh baju pon pakai...ntah le x ingat...clorox pun ada...duck pon ada...

3) DALAM 1 MINGGU, BERAPA KALI MOP LANTAI?
x menentu...kadang2 x pakai mop pon, pakai kain bsh je...janji x rasa melekit...lg2 kalau bebudak ada nie...

4) APA TUGAS TERAKHIR ANDA SEBELUM MENJELANG MALAM?
tgk tv atau bermain ngan anak2....

5) APA MENU HIDANGAN MAKAN MALAM PALING SIMPLE?
Nasi Putih + Cendawan Grg Kunyit @ Tempe Grg Kunyit + Telor Goreng

6) MINUMAN SELALU DIBUAT WAKTU PAGI?
Nescafe slalunyer...tp kekadang milo...

7) SEBELUM TIDO APA YG AKAN DILAKUKAN?
Tdokan anak2 ku...borak2 ngan hubby...

8) HARUS JAWAB TAG....
Tag nie dah lama peram, jd dah basi utk org len jwb...x nk tag sesaper le...bye!

1 comment:

  1. bekpes kita sama...mmg mostly nes atau milo je

    ReplyDelete