Tuesday, July 28, 2009

xtvt Ahad...

Ahad lps, aku di umah mertua...so, bgn pg, melayan anak2...melayan kerenah anak2...Zafrie semakin lincah skang...tgk sajer gelagat dia...actually x tau nk citer camna, layan gambar je le...

Gambar atas nie, Zafrie main dlm balloon playground...bkn Zafrie nyer pon, Daniel nyer...anak along hubby aku...Zafrie mmg suker men dlm tu tp yg pastinyer, skang Zafrie dah bleh msk sendri dlm tu...dia panjat & tergolek2...aku nie risau je kalu ada yg terseliuh2 je...

cuba tgk gelagatnyer...geram je!!!!...dia mengacah Naylie dr dlm balloon tu...

nie ha adik yg kat sblh balloon tu...tgh main tutup botol...terkangkang gitu...

hahaha...abg kat dlm balloon...mama x nk kuarkan...tgk muker slumber dia...dah le rambut kerinting...sumer ckp ikut saper ntah...

Zafrie di celah belon...samar2 jer...nampak tak?

Zafrie gigit lak balloon tu...geramnyer!!!diakan wat slumber je kalo mama dia bising2...sabar je le...

Adik yg keboringan main sorang2...mama kene layan 2 2...papa waktu mama snap gambar2 nie, dia tgh membasuh botol susu anak2 & terlebih rajin, merebusnyer skali....hehehe...papa mmg bab2 bsh botol dia terror...pastu wat susu pon...hehehehe...

Adik nk ngan mama...mama je malas nk dukong dia...

nie lak, gambar kami otw g Nilai...dlm kul 230pm kami gerak dr shah alam...Papa le last minute ajak g Nilai...nk citer sikek, slalunyer kami nie beli baju dah siap je utk raya...tp thn nie, tetiba papa baru last week ckp, nk tempah baju...nasib baik ada yg sudi terima lg nk amik tempahan...jd mmg nk mencari kain le...ingatkan ajak papa g area Jln. TAR ke, shah alam ke tp aleh2 papa ajak g Nilai...g je le...ok gak...dah lama x g sana...tu dlm gambar, Zafrie kebosanan tgk highway...

Papa tgh drive...drive x laju...bkn nk kejar ke mana pon...bw lak myvi...lain le bw honda papa tu...

Adik tdo sajork! Kenyang tdo...Kenyang tdo...Itu le Naylie...

after tol Nilai...dah sampai...

Simpang ke Nilai...Kami g Nilai 3...

SELAMAT DATANG!...

kedai mana yek? byk kedai tp kedai yg slalu family aku g beli kain yg nk cari...

dah beli pon...x nk le tunjuk tema apa thn nie...hehehe....sbb apa lgpon aku tunjuk beg plastik je, sbb nie je le yg kami beli d Nilai...pastu blk...Naylie tdo...aku sorang je yg turun g beli kain...Hubby jaga Naylie & Hubby percaya apa sumer aku beli...hehehe...Zafrie je ikut jap mama dia...mana sempat nk snap..Zafrie men nyorok2 kat celah2 kain...

kan dah ckp...dah blk...lgpon masa nie, kami dah lapar...SELAMAT JALAN!

Dah sampai Sg. Buloh...Singgah restoran Jejantas...g mkn dulu...

Kami mkn di KFC...x dpt snap gambar mkn apa..tp cam biasa le, mkn ayam..pastu mkn yg baru tu, cheezy chekeroni (btul ke eja?)...pastu + mcm2 lg...gambar nie tgk Zafrie menyedut milo yg dia nyer le...dr chicky meal...baju dah comot dah...mata bsrnyer...

Papa layan Zafrie...mkn yek...

Adik & mama..nk bg adik mkn apa yek?

adik yg mata bsr...susah btul nk senyum...

Licin...x rugi....

nie zafrie nyer...end n3 nie...

5 comments:

  1. tak rambang mata ke membeli kt nilai3 tu..huh..plan nk pi, tak pi2 lagi..nk wat langsir raya..hemm smpt ker..?
    *naylie mmg sentiasa bulat matanye!

    ReplyDelete
  2. dari minggu ke minggu nak p nilai 3...tapi tak lepas2 juga.... emm ntah bila nak rumah pakcik tu nak berlangsir baru...huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. beli langsir, tempah kat sana trus...sejam - 2 jam dah siap...x mahal sgt pon...kami pon akan g dlm masa terdekat...utk umah baru...mmg rambang mata...thn nafsu jerk!

    ReplyDelete
  4. salam..


    pls vote for me di http://sereniety.blogspot.com/ utk Breastfeeding Photo Contest 2009 tq..my code BPC20 - Aimi Shalfarina aka mama tisya

    ReplyDelete
  5. awal bulan tadi kty pun selalu ke nilai gak .

    ReplyDelete