Friday, September 11, 2009

Cuti Ahad lalu...

Salam...mmm...tgk tajuk pon dah tau n3 lapok...hehehe...sorie le, aku bz kat opis & bz ngan bisnes...mcm2 aku jual hari raya nie...hehehehe...nie sempat gak le nk citer pasal Ahad lalu...k le, Ahad lps 1st skali nk citer, aku g bazar ramadhan kat stadium Shah Alam...lgpon waktu tu kami otw blk Sg. Buloh...actually 2 hari berturut2 aku g c2...Sabtu pon aku g waktu otw dr Sg. Buloh blk ke Shah Alam...pastu nie dlm n3 nie waktu dr Shah Alam ke Sg. Buloh...kul 3.45pm sampai c2, mcm2 dah ada...awal btul depa start niaga...hari ahad tu blk Sg. buloh awal sbb nk celebrate ngan family aku besdey adik aku yg bongsu tu..Acu kpd Zafrie & Naylie...

Baru sampai...nie le keadaan di bazar Ramadhan...sorie ye nampak tong yg bsr tu..parking full, so. park mana2 je le...nie snap dr dlm kete...

Sambil jln2 aku snap je ngan hp...ayam Goleknyer gerai...aku ada beli gak ayam golek berempah Sabtu tu...tp kat kedai lain...hehehehe...

Nie le peniaga air...mcm2 color & rasa...nie je sumer gambar ms kat bazar aku sempat amik sbb si bulat dah bgn, so, kene layan dia...x sempat nk snap...sorie ye...apa2 pon, aku rasa roti john kat c2 sedap walaupon aku x beli sbbnyer, ramai giler beratur...2 hari aku g, mmg pjg barisannyer...malas le beratur...anak dah nk ngamuk2...hehehe...panas lgpon cuaca...k, end n3 psl bazar...

Nk blk dah...tgk, Zafrie dah pau mama Sponge Bob...5 hinggit melayang pastu lak, ptg tu gak belon tu terkoyak buat dek si bulat...dah x best...drpd sepah2, buangkan aje...bebudak gitu le...

nie dl kete, Naylie jeling je abg dia sbb x dpt Sponge Bob...sabar ye dik, nanti mama beli adeknyer yg tecik je...

inilah kek yg dicelebratekan...adik aku menjangkau 16 thn..actually ahad tu 6hb tp besdey adik aku 7hb...sambut awal sbb hari cuti...mmg isnin sok tu cuti utk warga selangor tp warga family aku ada yg keje di KL...

nie le kelam kabut...anak2 sedara Acu Ya nk nyanyi lagu besdey...Tecik2 sumernyer...pastumemasing berebut nk tiup lilin...mcm2 bebudak nie...anak aku 2 org tu gak cam tercegat pelik...( anak2 akukan pemalu... )

Dah nyala...nyanyi ye...pastu atuk melayan Naylie...dia letak Naylie atas Zafrie...Atuk oh Atuk...

Naylie khusyuk melihat Lilin...hehehe...dia nk mencapai gak tu...pipi dah le kene sayang ngan nyamuk kat shah alam...cian...Zafrie lak tercegat je...x tau nk watpe...

nie le Huda, anak kakak aku...dia mmg suker x berbaju...x tau le naper...yg berputing tu si awok a.k.a Afiqah, anak adik aku...diaorg nie le yg nk tiup lilin sgt...baper kali abg ipar aku nyalakan api...bg ikut turn tiup lilin...

Zoom sikek kat Zafrie...ms nie sumer suh Zafrie tiup tp dia hanya tersimpul malu...ntah apa dimalukan...x ngeti tiup pon...

dah abis party...berborak la ye...sampai le ke pukul 12 lebih baru le msg2 blk umah...bye...nanti citer lg...

No comments:

Post a Comment