Wednesday, October 7, 2009

9 Syawal yg lalu...

Salam...nie n3 pasal 9 Syawal...sorie lg skali yek citer raya aku x abis2...raya sakan! ni Isnin last week le kiranyer...mlm pas maghrib kami ke Kg Pandan..umah sepupu aku...dia wat open house...so, pas hubby blk keje, kami trus ke sana...jd, layan pic nie ye...( aku xde mood nk tulis citer pjg...hati berceramuk...byk memikir... )



Aksi aku bersama anak2 tersayang...

Zafrie yg suker wat sepah...Zafrie oh Zafrie...

Naylie nie x ngeti duk diam...nk bergambar pon susah...

Sudah tiba d umah Baharin...ramai gak yg dtg...menu biasa, Nasi Lemak Special...toke Nasi Lemak katakan...

nie anak sepupu aku...x tau lak namanyer...umur pon x tau...hehehe...

Baju Melayu putih nie cousin aku...Abg Zul...pastu kat tepi tu, mak aku tgh mkn2 x abis2...sumer menu dia rasa...

Naylie dipegang mama...x ngeti duk diam dia...aku lak nk berborak ngan wife abg Zul, Kak Zura...byk citer gayanyer...maklum le, dah lama x jumpa...
Gambar last yg adik aku snap...gambar sepupu2 aku & anak2 sepupu...end of story...Raya ke 10 jln lagik...japg ye citernyer kuar...

No comments:

Post a Comment