Saturday, October 3, 2009

Hari ke - 7 beraya...

Salam...mmm...x abis2 lg cerita pasal ray aku yek...korang layan je le...tiap2 hari aku jenjln beraya sepjg cuti seminggu raya ari tu...nie citer pasal raya ke-7...seminggu dah raya time tu...hari sabtu...aku siang x kemana...melepak je ngan family...hubby je g tgk umah, g ngecat pintu2 umah & wat le apa yg patut...ptg baru aku grak ke umah abg aku di saujana utama & pas maghrib cabut trus g umah sepupu aku kat setiawangsa...so, sepupu aku nie wat ala2 open house, jemput le beberapa kerat sedara mara..mlm tu ramai gak le...dr family aku je 3 kete...family aku, family azni & family abg deen...so, layan le cite aku sikek2 nie ye...

kami family pertama yg sampai...so, b4 family len sampai, sepupu aku suh kami mkn dulu...apa lg, mkn le...nyum!!! Nasi Lemak Special from Mak Ngah & Wati...

aniqah dah standby nk mkn...

awok pon nk mkn ngan mama dia tp ada je yg x kena....

anak2 sepupu aku melayan Naylie & Papa jg jap Naylie tu ye, mama nk mkn...

Naylie main ngan papa dia & wat posing dia...so, layan je gambar2 comel dr Naylie!!!
v
v
v
v
v






nie gambar2 org2 yg dah kenyang2...lepak menanti kedtgan sedara2 yg lain...mkn kuih muih plak...

Naylie & Afifa...anak sepupu aku...Afifa mmg suker layan bebudka...terutama Naylie & Zafrie...

Zafrie mkn kuih raya je...nk mkn nasi lemak, pedas lak...ada gak suap sikek...

Naylie dipegang dek sepupu aku tp nampak mama snap gambar, trus melalak nk kat mama...eeee....baru nk rileks jap...nk berkepit je...

Papa baru nk mkn...lambat sikek..ikut turn jaga anak2...hehehehe....

Naylie dah penat...nk tdo kot nie....

mama pon tumpang baring jap le...slumber je! Ala...Naylie mmg nk dipeluk camtu baru nk tdo...dah tdo japg, baru mama leh gerak...

main lagi pas nyusu...lom tdo lg...main le tutup botol tu dik...

Zafrie di layan sepupu2....Afifa & Alia...

Awok a.k.a Afiqah...comot mkn apa ntah tu...nk mkn sendiri...pastu mkn sambil jln...

sepupu aku yg len dah sampai...berbual2 dulu...

nie Faiz...anak bongsu Pak Usu aku...dia ada masalah kesihatan...aku pon x tau nk citer apa psl dia sbb x tau lebih detail penyakitnyer...dia skang berumur 7 thn tp bersifat seperti budak 1 thn...perkembangan lambat sedikit...masa kecil pernah ada ketumbuhan di kepala & sudah menjalani pembedahan...so, begini keadaannyer tp dia ok, seorg periang & suker mkn...gigit org pon suker!!! hehehehe...

Ahli keluarga, sepupu2, pak sedara,mak sedara berbincang sakan pasal gosip terkini...

Kak Shakila, Azni & Mira ada bincang apa lak tu?

Lastly, Naylie pon dah tdo...so, jam kul 1145pm camtu, kami pon grak blk ke Sg. Buloh...japg aku wat n3 raya ke - 8, Ahad laks...nantikan ye...

No comments:

Post a Comment