Wednesday, November 25, 2009

Naylie Sekarang...

Salam...Haiyak!!!Manyak rindu wooooooo...tu le, x update blog nie ye...sikek2 bleh le..skang dah kul 250 pagi...lom tdo lagi...Gigih mencari keje & wat business...Nasib baik le time xde keje nie blog jualan aku tu masih berjalan lancar...thanks for all customers...okay, skang aku nk citer pasal si bulat aku nie...yg makin membulat...semenjak masuk 9 bln nie & skang dah pon 10 bln, Naylie dah makin lasak...aduyai...ngan Zafrie lg, nk kemas umah baru lg...mmg tunggu time diaorg tdo je aku leh wat keje...kalu tak, x jd kemas le...Baru aku rasakan jd suri rumah tangga sepenoh ms nie...actually jg anak2 full time lg terasa amat penat dr bekerja...hehehe...tp sonoknyer sbb dpt meluahkan ms ngan anak2, then kadang2 dah msk sendri nie, hubby pon lunch & dinner kat umah...best je tgk hubby selera mkn...Jom continue citer si bulat dgn 3 gambar nie...nie je yg sempat snap...


Naylie sejak pas raya ari tu dia dah leh menyiarap ngan laju & dlm ms jangka pendek, dia merangkak, duduk & berdiri...so, ini le heroin mama yg berambut kerinting...

Tgk aksi Naylie yg x ngeti duk diam...memanjat sofa...nk mengintai kat sliding door...mcm Zafrie gak...Skang Naylie akan ikut apa yg Abg dia wat...Haiyo!!!! Mmg lasak le...Ponat den!

Nie dia terkial kial nk pusing...mama panggil nk snap gambar...hehehe...Naylie oh Naylie!

1 comment:

  1. rindu ngan naylie..bila entah dpt jumpe naylie lagi..naylie jgn notti2 tau..jaga mama yer...he he he

    ReplyDelete