Friday, November 6, 2009

Sudah Berpindah Rumah...

Salam sumer...lamanyer aku x berblog...maklum le, aku seorg pengganggur skang...masih mencari keje...nie pon aku updated biler dtg umah mertua di shah alam...so, kene cepat2 updated n3 sementara anak2 ku tdo...nie pon citer lapok...huhuhu...dah hampir 2 minggu, aku dah pon berpindah dr sg buloh ke puncak alam...ms yg amat dinanti-nanti...sabtu 2 minggu yg lps start angkut brg & sampai ke hari nie masih blom habis kemas...hehehe...kene tunggu bebudak tdo, kalu x , diaorg pon tolong kemas... ( kemas berlwnan )...so, ini le keadaan umah aku pd sabtu tersebut...hari nie dah ok sikek le...len kali aku snap biler dah ok sikek...hehehe...Layanz...

ms nie dah jam 1130 mlm...tu Naylie tgh tdo...

dlm master bedroom ( blk mama & papa )

Almari aku yg masih kosong tp skang dah penoh giler...sampaikan tumpang baju kat almari anak2 d bilik sebelah...hehehe....

nie nk wat bilik Zafrie & Naylie...tilam pon x berbalut lg...hehehe...

Dapor yg kabinetnyer masih kosong tp skang dah penuh...dapur telah pon dirasmikan...sonok dpt memsk di umah sendri...

bilik blkg yg dibuat stor sementara...nk wat bilik solat kot...

Last gambar dr dapor ke pintu hadapan...skang kat tingkap tu dah ada sofa pon...nanti2 la ye biler umah dah hias sikek2 baru sy snap lg...Bye!!!!

8 comments:

  1. salam dik..wah bestnya duk kat umah sendiri kan?huhu umah akak ntah bila la nak siapnya...

    ReplyDelete
  2. eeiii bestnyer..dh pindah umah sndiri..tak sabo nk tengok umah yg dh siap berhais..jgn lupa update nnti! upload banyak2 sket...! hehe..

    ReplyDelete
  3. bila nak ajak datang umah..nak rase fara masak plak....he he he

    ReplyDelete
  4. Salam,

    Gua nak ajak lu dtg lepak blog gua. Rilek rilek.

    selambe.

    ReplyDelete
  5. wah, mcm best je umah akak ni...hee~

    ReplyDelete
  6. cantik furnishing kitchen cabinet tu..

    ReplyDelete
  7. huhu lambat nak wish selamat berpindah ke rumah baru... bestnya dah duk umah sendiri kan

    ReplyDelete