Saturday, December 12, 2009

Permainan Free...

Salam sumer...Fara kembali...hehehe...Kembali utk seketika...Aku dah mula keje tempat baru...ada le dlm 2 hari...tp office aku keje xde internet da...so, aku khusyuk bekerja...hehehe...padan muka aku!So, kali nie aku nk wat n3 yg akan auto msk hari2...japg msk skali gus, cam x update lak...hehehe...ada le baper2 citer nie...yg utk n3 nie citer lama dah...baru nk citer sbb aku baru jumpa gambar dlm hp hubby...citer x le menarik sgt tp sajer nk citer sbb 1st time aku jumpa bende nie...nk tau apa?Layanzzzzzz....

Bende mainan nie yg aku nk citer...kat Tesco Kuala Selangor...bukan le 1st time jumpa permainan nie tp 1st time jumpa permainan yg free sepjg masa...naik le baper kali nk naik....free je...ms aku bw anak2 naik nie, dah kul 10 lebih, so, x ramai le yg nk naik...Zafrie & Naylie naik sampai muak...hehehe...

b4 this, kene charge 50 sen naik bende nie...kalu kat tempat lain, rm1 atau ada gak rm2...Kuala Selangor murah le sikek...

Zafrie pandai lak, biler permainan ni stop je, dia tekan blk button start...so mmg non - stop le...

nie Naylie yg dipgg mama...kemain suker lg dia...pon non - stop main...

penat gak le main berjam - jam...

Gambar sedikit goyang...Papa le snap nie...

goyang agak laju gak le bende nie...dah le lama utk 1 round...


Last, mmg Zafrie & Naylie sukerkan bende nie...so, saper yg berdekatan, nk try leh le g Tesco Kuala Selangor yek...bye! jumpa di next n3...

No comments:

Post a Comment