Monday, January 11, 2010

Pameran dr Zoo di KL Sentral...

Hallo....nie lak nk citer pasal zaman2 aku g interview dulu...x ingat le biler...dlm sebln yg lalu kot...aku interview kat raja chulan, KL...then g naik komuter & monorail je...pastu nk dipendekkan citer, ms time blk, kat KL Sentral ada pameran dr zoo...ada kutipan derma sambil bergambar...antaranya, layanz gambar kat bwh nie ye...

aku suker tgk 2 ekor burung nie...dah le bsr, pastu becok lak tu...leh bergambar...tp kene derma ikhlas dulu, x kisah le baper hinggit pon, janji derma & pastu leh snap gambar ngan haiwan2 yg ada...

bergambar hanya leh ngan burung biru je...yg merah x leh...x tau lak naper...merah pon bsr sikek dr biru...sgt comel itu burung tau! Nie gambar org lain je aku amik...aku x le nk bergambar ngan baju kurung lg...

nie lak ngan ular...sgt menggerunkan...ramai gak yg wat2 berani biler bergambar...hehehe...ok, the end of this n3...

No comments:

Post a Comment