Sunday, August 15, 2010

Bermula di SMKPA...

Salam Ramadan...dah lama giler2 aku x berblog...bz sbg seorg guru...hehehe...poyo je lebih aku nie...sbnrnyer xde ms...ms diabiskan ngan anak2 n family...pastu umah pon tenet xde lg...xde ms nk g langgan streaymix...biler le nk g ye?nk pakai broadband, x best lak...maklum le, dah banyak org complain sana cn...so, sabar je le nk langgan streaymix...dlm ms terdekat nie aku mesti rajinkan diri gak le...ok, kwn2, xde nk citer apa...cumer aku akan post n3 keje aku yg bz skang nie...sbg seorg guru gstt di SMKPA...post nie waktu mula2 aku melaporkan diri...gambar empunyer blog xde...tp gstt lain ada...hehehe...layans....








Gambar2 kat atas nie masa sesi latihan kebakaran SMKPA...thanks to Jabatan Bomba Berjuntai Bestari...

No comments:

Post a Comment