Tuesday, November 23, 2010

Berakhirnya GSTT 2010...

Salam sumer...nie tgh2 subuh aku mengupdate blog...waktu putera puteriku tdo le nie...nk citer le sikek last day sekolah ari tu...aku bersama rakan2 sejawat iaitu guru2 GSTT Sesi Pagi SMKPA wat le aktiviti tukar2 hadiah...kononnye utk kenang - kenangan...tahun depan apa citer x tau...pertukaran hadiah nie kami letak syarat, hadiah bernilai RM25 - RM30 n hadiah peralatan dapur tidak dibenarkan...hehehe...demand tau kami!So, apa yg berlaku, jom saksikan citer bergambar nie...

nie le hadiah2 nyer...nk tau dr saper, scroll ke bawah lagi ye....


sebelum majlis penyampaian bermula, bergambar dulu...poyo je le masing2...


gambar2 di atas x le baper lawa sbb tiada jurugambar...10 seconds...click!Ala2 candid gitu!

Hadiah no. 1 dari Liza...apa tu?Saper yg dpt? tgk lg citer nie ye...

Hadiah no. 4 lak dari aku...beg je besar...isinyer?agak besar gak le...tgk le nanti...

Hadiah no. 3 dari eina...siapa yg bertuah dpt hadiah nie?

Hadiah no. 3 dr Umi...kecil tp amat berharga n suprise!

Tara!!!Liza dpt hadiah dr Umi...Set baju tdo mlm pertama...uuuu...pastu ada replika labu sayung...kecil dia letak kat tepi tu...bertuah lak terkena kat bakal pengantin sorang nie...dia sorang je anak dara, yg len mak dara...

eina lak dpt dr liza...sepasang kain baju bersulam berserta selendang...cantik gak nie...

ini le dia hadiah dr aku...4 in 1...actually budget rm25 - rm30 yg ditetapkan dah cukup utk handbag & tabung bear tu...tp disebabkan paper bag sgt besar, aku top up lak ngan sarung kusyen & box comel tu...ok apa...ok tak umi?


ha..untuk aku, gambar lebih sikek yek...aku dpt hadiah dr eina...handbag yg ala2 pink color...suker2...aku nie dah le kekurangan handbag, tup tup dpt lak...ok le tu...


Lastly gambar kenangan kami & x tau le biler dpt bergambar begini lagi...Chai Yok! GSTT akan bertemu kembali...

No comments:

Post a Comment