Monday, November 15, 2010

Boling ngan Family...

Salam 1 Malaysia...nie nk citer yg baru terjadi semlm...ala..bkn citer apa pon, citer jln2 ngan family je...semlm le, tgh duk lepak kat umah, tetiba mira (adik aku) msg ajak g men boling...dia kt abah n mak ajak n kakak aku pon mengajak...jd, aku trus kejut laki aku tgh dengkur tu n dia kt ok...aku pon laju le bab-bab men boling nie...dlm pas asar camtu gerak le...mula2 nk men kat flamingo, ampang tp sampai2 dah full...terus abah tukar plan, men kat mutiara jln ipoh...ok le...tp bg aku lane x baper best...kayu btul kayu...apa2 pon, aku tetap juara dr 7 pemain...hehehehe...jom layans citer bergambar aku seterusnyer...

nie otw nk g mutiara...yg wat tanduk kat naylie tu mira le...sajer nk pekena kat anak aku...mmg kaki sakat...


gambar kakak aku n mak aku serta anak2 sedara yg sedang menunggu time kami nk main...tunggu lane free...

sempat gak zafrie n huda bergambar tp zafrie tu sebenarnyer cbuk nk lari...

penjaga bola ke?

adik naylie yg asyik nk berkepit ngan mama...

gaya suamiku membuat balingan...ok apa abg...gaya itu penting...tp markah abg not bad gak...


gaya haziqah, anak kakak aku yg baru 1st time main...

huda pon nk bergambar di tepi bola...

mira membuat balingan...dia fight ngan hubby mlm tu...


gaya2 hubby yg telah membuat balingan n sblm membuat balingan...poyo je!

haziq yg baru 1st time men gak...berat ye bola tu haziq?

saper nie?cuba teka?cita2 nk jadi pemain boling tau...bola n kasut dah ada sendiri...

ha!ini le gaya pemain sebenar...hehehe...(angkat bakul sendiri!!!)

sambil mama n papa main, anak aku dok buli husna...nie le dia tgh belek husna...

aqilah n awok...

haziqah tidak ketinggalan nk bergaya sblm membuat balingan...

zafrie yg khusyuk tgk bola n kekadang dia tolong lap bola...hehehe...

abah n mak memerhati je...

Lastly, Papa with Naylie! Bye!

3 comments:

  1. wah..seronok beriadah sesekali ramai2 mcm nie..

    ReplyDelete
  2. sronoks dapat berbowling dgn famili...
    i dah lama tak main bowling...

    ReplyDelete
  3. mmg seronok men boling...dah men skali,rasa nk men lg...x puas2...

    ReplyDelete