Saturday, November 20, 2010

Hi Tea untuk Guru SMKPA 1...

Salam 1 Malaysia...nie nk citer pasal hi-tea yg sekolah aku anjurkan untuk cikgu cikgi yg ada kat SMKPA...walaupon hampir sebln yg lalu, tp aku nk citer gak...hehehe...tema kali nie "Arabian Glitzz"...mcm gempak jekan?mmg gempak pon...yg x gempak sbb ada cikgu yg x sporting utk berpakaian mengikut tema...cthnyer hanya berbaju kurung...tu yg x best...tp kalu korang sumer layansss gambar aku nie, aku join ngan cikgu2 yg sporting...gilers2 sumer...cam aku gak yg jenis slumber...so, nk tau apa jd, layans gambar ngan ceritanyer...post nie yg pertama tau....aku dah standby gambar utk post kedua...k....layans....

cuber teka?siapa ini?xpe...aku jwbkan...aku le nie...berpakaian begini sbb aku terlibat utk membuat tarian arab...gilers ler aku...berani beb beraksi dpn pengetua, dipertua PIBG n lain2...


aku berposing selepas make up...kat umah salah sorang penari gak...

aku bersama kwn2 gstt...4ever friends...

sempat gak snap gambar sblm naik pentas...tp 4 org je..1 org x sempat, 1 org lg mana yek?








gambar2 di atas adalah aksi2 aku bergelek...ala...gelek sikek2 je...boleh le...yg penting 6 org nie mmg sporting...kami je yg wat persembahan hari tu....tutup mulut supaya org x kenal saper wat salah step...hehehe...

aku with eina....dah tukar baju pas menari...aku tetap menggayakan ala penari arab tp pakaian sendiri ye!

ahli2 mejaku yg gilers meletop!


gstt yg penuh bergaya...gstt sesi pg...

apa yg kami tgk ye?kami tunggu cabutan bertuah...

aku n eina again...

lastly gambar aku yg muker dah berminyak...dpt gelaran, geng2 penari dipanggil "geng mata lebam"...ada aku kisah???

TUNGGU EPISOD KEDUA YE!

2 comments:

  1. fara mmg jenis slumber...x kisah nyer nk wat apa2...janji tau apa yg kiter wat...

    ReplyDelete