Friday, December 24, 2010

Celebrate Birthday Mak Tercinta!!!

Salam uols!!!n3 nie nk citer mengenai sambutan Birthday Mak aku pada Ahad lalu...sambut kecil2 je...My Family only tp sedih coz my bro kat Johor xde...ye le, majlis pon kecil, agak2 le nk dtg ke cn...lgpon Abg aku, Alloy akan blk cn 1.1.11 nanti...so, ptg Ahad dlm kul 3, Majlis pn berlangsong...Mcm biasa, Pot Luck...Pot Luck? Sikek je...cam kakak ipar bw pencuci mulut, kakak bw apa ye...adik pon x ingat lak bw apa...yg penting, aku cam biasa, sponsor goodies bag utk sumer anak2 kecil...hehehe...ok, layans gambar bercerita...

Nie dia kek khas utk Cik Bed (panggilan gurauan manja dr anak2 nyer...hehehe)...

Nyanyian dr anak2 & cucu2...Cucu2 dah x sabar nk tiupkan lilin...hehehe...

Acara potong kek...Huda tutup telinga coz after nyanyian lagu besday tu, anak2 Cik Bed tarik mainan yg ala2 mercun tu...ala...lupa laks nk snap...lebih kurang bentuk botol tu...mayb ada yg tau kot...x tau pon wat2 tau je le...

Potong ye Mak...Cucu mmg suke bab2 kek nie...

Papa yg melayan Naylie x abis2...suh tepok tgn kot...Zafrie tercengang apa le tu?Abg Long aku di blkg...hari ahad tu kebetulan ramai pakai red color...

Snap Naylie!

Haziqah n Zafrie...Dah besar anak bujang aku sorang nie...


Abah baru menjelma..tadi hanya di blkg camera je...malu2 laks! Pastu kami suh gak g kat mak tu utk berfoto...Abg Ipar nyer camera confirm ok...aku just candid...abah x nk suap kek kat mak ke?Dah suruh tp malu...hehehe...(buang tabiat org kata...ala, skali skala menunjukkan kasih syg ok apa...)

Adik Ipar aku, Amar 'tangkap' Zafrie...Zafrie mmg gerun kat Amar...x tau le apa yg ditakutnyer...Amar lak jenis menyakat....tu konon ajak men kat dpn tp Zafrie meronta giler...

Gambar di atas nie lak aksi2 Adik Naylie mkn kek...Ala...comotnyer....nk mkn sendiri konon..camnie le jadinyer...pastu jenuh mama lap dr ujung rambut sampai kaki...yg 1st pic tu siap duk terkangkang lg...ayoo...anak dara aku ke nie?

Abang Zafrie dlm ketakutan ngan Amar...mkn keknyer x seberapa...main je...jumpa lak sepupu sepapat seangkatan...nampak cam gelap Zafrie...ialah, hasil picnic@PD ari tu...

Last Pic utk n3 nie...Papa nk bergambar ngan budak nie...Husna...peace!!!

No comments:

Post a Comment