Monday, December 13, 2010

G Zoo lagik!

Salam 1 Malaysia...n3 nie nk citer jalan2 g zoo ahad lalu...bawa anak2 jenjln cuti sekolah...padahal anak xde le sekolah lagik...mama aje cuti sakan...hehehe....xde apa pon nk citer n x byk dpt snap gambar pon coz anak2 aku nie agak takut gak ngan haiwan2 kat sana n memerap le jawabnyer...byk snap pon gambar haiwan2...huhuhu...nk ckp je, agak mahal gak msk zoo nie ye, rm20 sorang...anak aku x kene le byr coz bwh 3 thn...pastu lak, naik train kat dlm tu kene byr lagik...awat x free je....zaman skang, duit je...xde duit,slamat tinggal le!ok, layans le korang ngan citer zoo nie...

tgk Naylie tu...takut ngan seladang kat belakang tu,,,seladang Afrika x silap...muker aku dah letih melayan kerenah anak2..huhuhu...

x dpt tangkap gambar aku, tangkap je le gambar seladang nie...


Anak2 ku yg xcited tgk kambing...padahal kambing slalu je jumpa kalu blk kg...papa pon layan je le...

harimau bintang yg lazy sesgt...aku panggil2 pon x nk bgn...

baby tiger...

papa layans anak tgk baby tiger...


mak bapak tiger di kandang lain...

nie le train yg kene bebyr rm3 sorang....bebudak atas 2 thn rm2...



lion king tul!pemalas...siap dpt snap gambar dia menguap....sleepy...


dpt tgk lion...sblm nie layan kat TV je...

singa jantan n betina bertentang mata...

anak2 aku memanjat tgk rusa...

burung EMU...

gajah2..nie le yg dicari dr awal oleh Zafrie n Naylie...mama n papa kt nk bw tgk gajah tp akhirnyer diaorg takut giler...


Mama sempat bg mkn kat gajah nie...2 potong tebu, rm3...mahal!tp suker2 bleh le...laki aku siap ckp, tau bw dr umah...sabor je le...Naylie tu takut...skt badan mama sbb Naylie mmg dah mengeraskan bdnnyer...Zafrie waktu nie dah peluk kaki papa yg tgh jd cameraman tu...

Zirafah...jiran gajah td...

b4 kuar zoo, kami dah round jln kaki, pastu naik train lak...bw budak 2 org yg nk sgt naik keretapi...

muker mama n Naylie yg dah penat n berminyak...


suker tau Zafrie n Naylie naik train...Papa pon dah penat...


Naylie yg susah nk bergambar...mama je layans...2 kali snap pon hasil yg sama...

round2 in aquaria...aquaria kecil2 je...Zafrie dah kehausan...

Zafrie kt 'Fish'....

Big Fish!


Lastly...ini je kenangan dr zoo yg mama beli utk Zafrie n Naylie...jd le...bye!jumpa di next n3...

No comments:

Post a Comment