Wednesday, April 29, 2009

Trip ILQAM, UiTM Shah Alam ( Ep. 3 )

Ha...dah msk episod ketiga..episod last le kot...kali nie aku citer saat2 nk blk...Selamat Tinggal Pangkor...( Sedih le plak... )..Gambar kat bwh nie, Naylie sempat lg tdo sblm chekout..penat lg tu...yg abg lak cbuk kacau mama packing brg...



Nie Zafrie, sempat lg senyum2 mama dia amik gambar...

Sampai je kat jeti, kami trus dpt feri...trus le naik feri...x yah tunggu turn..gambar dlm feri nie sempat aku suh Wari snap..berkilat giler muka aku anak beranak..panas ari tu...




Feri berhenti sebentar di perkampungan nie...

Feri yg sempat aku snap...







Antara gambar2 kapal TLDM yg dpt aku snap...kalu perasan kat c2 ada sambutan Jom Heboh TV3...& sambutan Hari TLDM yg ke-75...kapal2 tu org ramai leh jenguk2 n melawat dlm nyer...

Aku 1 family baru turun feri...

Gambar nie ingatkan ok, tp tak..Zafrie takut bunyi feri...






Gambar2 yg Ina snap waktu turun dr feri...Candid je...


Pemandangan dr tempat mkn kat Terminal Feri...
Nyum!Nyum! Sumer Lapar...baju hijau ni nampak sipi gambar Pn Ana n Hubby dia..Penolong Pendaftar kat ILQAM...

Nie gambar kat pekan Lumut...Cik Siput...
Waktu otw blk umah, ada 3 jambatan yg kami lalu...yg 1st nie aku pun x tau katne...tp sblm sampai area simpang ke Teluk Intan..kat bwh nie jambatan yg pertama....



Nie yg aku nampak...Geng Vespa melepak...pastu ada le motor2 lama lg...

Nie jambatan yg ke2...pas Simpang Empat ( nama kg ), tp x silap aku Jambatan Sabak Bernam...Ala, simpang yg ada lampu isyarat, pastu trus nk g umah Shiema ( kenal Shiema??? ), Bagan Datoh, kanan ke Teluk Intan...dr KL le..

Papan Ingatan yg baik...


Berhenti sebentar membeli jagung & mangga kat Sekinchan...

Jambatan Terakhir, jambatan Kuala Selangor...
Ok le...aku rasa citer pasal trip aku bersama ILQAM dah abis kat cn...nanti kalu aku g mkn angin lg aku citer le...sajer nk memenuhkan blog...dan dr blog aku nie gak le kwn2 lama aku yg dah lama x ketemu, leh tahu mcmana hidup aku skang n leh contact2 aku...ok...see u...da..

No comments:

Post a Comment