Wednesday, July 29, 2009

Tag Pertama dr Kak Ena

Tag nie dr Kak Ena...x lama sgt le peram...tp Kak Ena byk tag aku kali nie...nie yg pertama...trus jwb la ye...Tag penjagaan dri...Cara2 menjwb tag nie camnie yek....

Senaraikan barang2 perapi diri yg digunakan..(Gambar2 di bwh sumer di amek dr website..x sempat le nk amik gambar...)

1- untuk rambut

Aku guna shampoo Rejoice...actually aku men bedal je beli shampoo...pastu hubby pakai sama le ngan aku...Rejoice & Conditioner nyer skali...

2- Untuk badan








Utk Badan, aku guna Body Shop nyer brg...sumer cherry...Shower Gel, Sabun, Scrub & Butter...ala...brg2 nie dah nk settle pon...brg2 hantaran nie...maksudnyer dah hampir 2 thn...x expired lg...hehehe...

3- Untuk cucian wanita..




Pakai Lactacyd...Doktor yg suggest...Pakai je le...b4 this Pakai Safi tp x leh le...sensitif laks!

4- untuk muka
5- untuk pelembab muka

Untuk, no. 4 & 5 nie, aku xde guna le...aku main tepek je compact powder...hehehehe...aku penah ckp, aku bkn seorg kaki mekap...mmg x suka mekap...brg2 mekap yg ada pon hasil dr hantaran lalu yg x abis2...pastu itupon aku kongsi brg2 tu ngan para family aku....nk bg abis cepat...
6- Untuk compact powder


Compact powder nie pon brg hantaran..Brand Clinique...nk abis gak dah...hehehe...aku pakai compact powder kalu 'terpakai' jerks!
7- Untuk Bibir
nie pon brand clinique...hantarankan 1 set...bkn pakai pon...sumer dah dikongsikan ngan family...
8- Untuk wangian
Perfume Tommy Girl...bau sampai ke petang...mmg suker baunyer...aku nie suker perfume yg keras2 sikek...polo ke...issey miyake ke...CK ke...
9- Untuk lain2



nie ha..termasuk dlm set hantaran...& byk lg...blusher Clinique le...lip gloss Tommy Girl le...pastu Lipstiks Clinique le...eyeshadow clinique...sumer aku wat hiasan...saper nk pakai, pakai le...hehehe...tu je el yg leh diberi utk jwpan2 tag nie...bye...

3 comments:

  1. la barang hantaran x abis lg...jimattt!!!!!

    ReplyDelete
  2. bkn berjimat tp mmg susah nk guna..x ngeti nk guna alat mekap...hehehe..perfume kurang guna sbb kadang2 bedal hubby nyer...hehehehe....

    ReplyDelete
  3. hahaha peram barang hantaran ke dik sampai ler ni tak abis lagi ihiks... anyway thanx wat TAG

    ReplyDelete