Saturday, August 22, 2009

Umpan Anak2...

nie n3 suker2...sajer nk citer pasal benda comel nie...masa anak2 aku demam last week, aku ada le beli umpan utk anak2 ku...slalu mama nie beli mainan yg murah2 jerk...maklum le, bebudak nie kalu mainan tu, main jap je...pastu dah boring, mula ler wat x pedulik...so, mama nie nk umpan yg ok2 sikek, mama beli le mainan kegemaran Zafrie...satu2 nyer watak kartun yg Zafrie kenal...pastu dgr suara kartun nie pon Zafrie dah kenal...kalu kat TV tu, baru iklan pon dah berlari...mmg x pandang lain le...bendenyer ini...
UPIN & IPIN in da' house!!! Comel tak? bkn le ori, tp ok le...ada gak murah lg tp matanyer juling...hehehe...Upin & Ipin yg nie x juling...Upin utk Zafrie & Ipin utk Naylie...tp kekadang mana2 jerk...
" Hai...Nama saya Upin!!!Ini Adik Saya...Ipin...
( sambungan dialog di bawah... )
Hei Aku le Abg...Aku le ( kata Upin ) Ala...5 minit awal je... ( kata Ipin ) "
( antara kata2 dr ringtone hp mama...lebih kurang le... )
Anak Patung Upin & Ipin nie x berbulu...cantik je...sedap je tgk Zafrie & Naylie peluk...kepalanyer bsr...tinggi nyer lebih kurang 35cm - 40cm...mama beli ari tu, kalu 1 org, RM30...kalu beli sepsg, RM56...so sbb tu gak mama beli sepsg...dah x leh tawar...biasa le beli ngan cina...Okay...nie je nk citer...hehehe...nk tgk koleksi Upin & Ipin Zafrie yg lain? nie ha...antara yg sempat mama snap...ada lg yg lain2, x sempat le...nie je yerk...
v
v
v
Lawa tak selipar nie? bg mama lawa le...susah nk jumpa kot...mama pon kira bertuah sbb jumpa..ok jerk...walaupon murah...sampaikan kakak aku kirim, org lain kirim suh belikan, dah xde bendenyer...limited kot...hehehe...


Baju nie pon mama suker...sbb ada tulis nama Zafrie...nie pon susah nk cari...mama jumpa kat psr mlm...org tu jual sehari je...pastu dah xde...nasib mama beli utk Zafrie...walaupon murah, kain dia ok...warna x turun...yg dakwat cop nama Zafrie tu pon kekal...Okay...dah abis layan n3 nie ye... ( byk lg koleksi baju Upin & Ipin & jam tgn Upin & Ipin Zafrie tp x sempat snap + kemalasan gak...hehehe )Okay...bye!!!

1 comment: