Thursday, October 29, 2009

Naylie dah merangkak...

Salam...alamak, rindu giler kat blog...dah lama aku x update blog...maaf le sumer followers...internet di office aku cam !&*%&!#%...Angkar cina2 di office aku nie...dan utk pengetahuan sumer, aku dah memberhentikan diri dr keje kat office yg x semegah tu...so, sesaper yg bersimpati ngan aku, leh le bg jwtan kosong yg ada di office anda...hehehe...okay, berblk pd tajuk n3 aku, Naylie dah merangkak...puteri bulat aku sorang nie lambat lak merangkak...menyiarap pon lambat ari tu...so, ngam2 20hb 10 ari tu, Naylie umur 9 bln, dia dah start nk merangkak...then, sampai ari nie, 28hb, dia leh le merangkak sikek2...nk tgk gayanyer?Layan je nie....
Sempat senyum lak...padahal goyang2 bdnyer...

Menstabilkan diri...

Last2 jd camnie je le...menyiarap cara askar lg laju...

Last skali, mama & abg Zafrie pon nk msk dlm n3 nie...bye!

3 comments:

  1. 9 bulan baru leh merangkak ee,,itu la kan, ada baby yg cepat, ada baby yg lmbat..takpe janji sihat dan akhirnya berjaya jugak! sukenye dpt merangkak ee..badan montel kot, tu yg lmbt sket :)..! pepun tahniah to naylie!!

    ReplyDelete
  2. naylie..dah pandai merangkak ye..abis lah ..lepas ni mamanya .....

    ReplyDelete
  3. vavava naylie dah besar..dah pandai merangkak..bestnyeeeeee

    ReplyDelete