Friday, October 2, 2009

Pemergian x diduga...

Salam...mula2 aku minta maaf sbb semlm xde n3 baru dr blog aku...nk tau naper? ceritanyer bermula pd hari Rabu, aku keje 1/2 day je...dlm kul 115 tghr, aku menerima panggilan dr adik ipar aku, Amar ( suami adik aku, Azni ), mengatakan bapanyer terlibat dlm kemalangan & dlm keadaan koma...aku mmg terkejut giler! so, x tau mcmana nk citer & terlalu pjg kalu nk citer, aku ringkaskan, pd ptg Rabu itu juga, 30/09/09, bapa Amar telah pergi utk selamanyer... ( Bapa Amar adalah saudara berlainan agama iaitu India, tp aku tetap sedih dgn pemergiannyer...terlalu sedih & susah hendak dikatakan memandangkan family aku mmg kenal Uncle Sani & bapa aku juga adalah kwn rapat sejak zaman muda dahulu... ) Aku sedih melihat dr dlm wad emergency lg...dan yg aku sempat snap ari tu, hanya ini...
v
v
v
Kami sumer berada di Zon Kritikal, Hospital Sg. Buloh...Adik aku berbaju hitam , telah kehilangan bapa mertua tersayang...Semlm, Khamis, 1/10/09, majlis pengkebumian telah dijalankan...dan semlm juga, aku menerima berita dr Azni, 2 org perempuan dr 3 org, ( x silap pelajar Unisel ) yg turut terlibat dlm kemalangan tersebut, meninggal dunia tghr semlm....Kemalangan melibatkan Lori, Kereta Kancil ( 3 perempuan ) & Sportage ( Uncle Sani )....Kemalangan berlaku di Ijok, Btg Berjuntai, Kuala Selangor...

3 comments: