Thursday, November 26, 2009

Jalan - Jalan...

Salam...n3 nk citer psl aku jenjln ngan anak2 je...ms aku duk umah, byk gak le terima tempahan birthday pack & yg terbaru, aku menjd seorg pemborong...hehehe...brg kanak2 je...Alhamdulillah...tp aku still masih mencari keje...di manakah kerja??? Oh...sabar je le mencari keje nie...ok...time2 bz, aku slalu ulang alik dr umah aku d puncak alam ke sg. buloh & dr shah alam ke sg. buloh...so, kene bw le kedua anak kesyangan aku tu...yg dah start memerap ngan mama sejak mamanyer duk umah je...keadaan dlm kete camnie le...
v
v
v
v
v

nie Abg Zafrie yg duk kat blkg sorang2...setakat nie dia x meragam...ok je...Alhamdulillah...

yg nie lak Adik Naylie yg duk sebelah mama...Adik pon kurang meragam...kalu meragam, mama umpan susu jerk! Ataupon ada mainan dah standby...hehehe...

Last skali, mama snap gambar sendri...hehehe...tgh jem nie, leh le snap...syok sendri! Muka kepenatan da...Okay...nanti2 jumpa lg yek! Bye!

No comments:

Post a Comment