Sunday, November 22, 2009

Lama Menyepi...

Salam sumer...apa khabar ye?dah lama aku menyepi berblogging...huhuhuhu...maklum le dah berhenti keje...tenet xde le...harap kalau pulang ke umah mertua je...pastu lak nk update kene tunggu anak2 tdo...nie pon dah kul 3 pg tp aku cuber update gak....utk n3 nie, gambar mmg xde le...sesi n3 luahan hati...hehehehe...nanti tgk sok lusa insyaallah aku letak n3 yg bergambar...aku skang bz mencari keje di tenet, hari tu lak g pwtc ada karnival kerjaya n then ada gak le g interview tp rezeki masih lom ada...ada gak aku apply GSTT ( Guru Sandaran Tidak Terlatih )...hehehe...leh ke aku jd cikgu agaknyer? Nanti kita lihat n tunggu...actually x minat tp cuba2 minat...so, kita lihat le nanti...cikgu pon cikgu le....okay, bg sumer followersm jgn mare ye...yg dulu aku nie seorg yg aktif berblogging tp skang x aktif lak...nanti ada rezeki, aku cuber le adakan tenet kat umah aku tu...okay, bye...rindu kat sumer!!!

No comments:

Post a Comment