Wednesday, August 18, 2010

Aku sebagai guru bowling???

Salam Ramadan...tersebutlah kisah...aku dilantik menjadi guru kelab boling...hehehe...cam terror je main boling...kalau aku tgk, gaya anak murid aku lg ok...aku men bkn ada gaya...janji bola baling ok...post kali nie just citer pasal aku sepjg menjadi guru boling di smkpa 2010 nie...awal2 ari tu aku dah bw pelajar g tournament...pastu, utk kelab, wat latihan kat klang parade je...dah g le 4@5 kali kot...so, nie ada sajian gambar sepanjang aku bersama kelab boling...sajian gambar tau bkn sajian mknan...maklum le, bln2 pose ni...korang pk lain lak...ok...layans...


Menunggu bas utk g tournament peringkat sekolah daerah Kuala Selangor...Ole2 Seksyen 18 jerk...















Guru2 bersama pemain sekolah...Tahniah kepada yg berjaya mewakili daerah Kuala Selangor!3 orang pelajar x silap...ok le tu....


















Gambar2 di atas nie lak masa latihan di klang parade...2 minggu skali, hari khamis...jam 3 ptg...



Lastly...gaya pemain yg x berapa terror...hehehe....bolehlah...bye...

No comments:

Post a Comment