Saturday, November 20, 2010

Hi-Tea untuk Guru SMKPA 2...

Seperti yang dijanjikan, nie episod hi-tea yg kedua...nk tau citer lebih lanjut, layanssss gambar2 yg ada nie...senang sikek nk citer bersama gambar...

aku yg x abis2 posing...biasa le, giler bergambar...nie pon aku mmg x letak abis dlm n3 yg ada nie....kalu nk tgk byk gambar, g msk fb aku...gambar tagged pon byk...hehehehe....





gambar2 bersama guru lain tetapi ada kerani sorang...yg baju oren pink tu...en khairi...meletop mak! dia le "maulana" pd ptg itu...

aku n eina lg...maklum le, org sebelah...tu yg byk bergambar dgn eina...


syok sendiri aku bergambar...senyum!





antara gambar2 terakhir slps hi-tea...ada wartawan dr karangkraf....tu yg byk posing tu...

di luar KELAB GOLF RAHMAN PUTRA....







sebelum menuju ke kereta, amik gambar dulu...ujan renyai tau ms nie tp nk gak ber'snap'....konon2 candid...gstt oh gstt....



sampai lak umah, ada peminat kecil...anak kakak aku, husna...so, bergambar le jap n ini hasilnyer...sekian le sudah citer hi-tea yg x seberapa nie...thanks to all my frenz...u all mmg best!

No comments:

Post a Comment