Thursday, December 30, 2010

Malaysia Menang!!!

Salam 1 Malaysia...pagi2 mengupdate blog...apalagi!pasal kemenangan Malaysia le...punyer la syok biler Malaysia menang!!!aku nie yg bkn suker tgk bola pon tp sejak Malaysia lwn Indon ari tu, aku laks giler...hehehe...tu je le kot...Segala jeritan aku n anak2 ku berbaloi.. huhuhu....Alhamdulillah..x kisah lah tak menang di Indonesia..Tapi yang pasti Malaysia dah menang all out!!!!Manyak apa duit dpt....

Dalam banyak-banyak pemain..aku suka goal keeper, Khairul Fahmi..Bagi aku, dia cekap...suker sgt biler dia dpt tangkap bola!Mana taknyer, berapa banyak kali Indonesia cuba2 nk menjaringkan gol...Kalau dia yang tak berhempas pulas tangkap bola tu, confirm malam ni Malaysia tak menang..(Dah menang le!!!)Lagi satu....bagus Fahmi wat dek ngan laser yg mmg nampak sgt kat muka dia mlm td...x le 'cewek' cam penjaga gol Indon tu...(Dah Kalah Pon!!!)...Apa2, tahniah Malaysia...

Lastly citer yg dah lapok...Ahad lalu, masa Malaysia vs Indon kat Bkt Jalil, my hubby a.k.a Papa g tgk game tu...Dpt tiket free dr Suzuki, hasil buah tgn Amar a.k.a adik ipar aku yg keje Suzuki...dpt le 5 tiket tp 1 tiket dipulangkan coz my father & abg long x dpt nk ikut...yg g mlm tu, Papa, Amar n Idrus a.k.a abg ipar n also adik aku yg 1st time nk merasa tgk bola,mira...so, 3 bodyguard menjaga puteri sorang tu...risau tau mak, asyik call bodyguard2...suh tgk2 adik aku yg manja tu....diaorg ikut konvoi suzuki...dgn bangganyer mereka blk mlm tu bercerita...kene naik kenderaan suzuki...so, mmg abg ipar aku customer suzuki mpv...tu yg muat n leh muat lg...hehe..kalu ikut hati aku pon aku nk g tp nk letak mana anak2 aku...huhuhu...


nie tiket papa...dpt rm50 sumer yg g tu tau...okies apa...puas hati...g dah le diapit polis trafik n moto2 bsr...berjln lancar ngan jln2 ditutup...parking disediakan...bestkan?Pastu ada cenderahati...nie ha..
v
v
v
v
v

tgn nie dpt sorang satu tp papa amik Amarnyer...Amar lak amik kipas cam ala2 bentuk kipas sate tu...ada tulis suzuki....hehehe...sbb masing2 x nk bg anak berebut...anak aku 2, anak Amar 2....kene bende sama...

Ha...nie bende syok...aku suh papa beli jersi utk kami 1 family tp x dpt coz dia kt full, x leh nk shopping....so, mmg dia x beli apa...yg dia dpt free dr suzuki...hasil menjwb soalan...camni citer, sampai stadium, team konvoi berkumpul kat khemah suzuki, then ada teka2 jwb soalan...jd salah seorg penjawab ialah my hubby...I Like!!!so, habuannyer ini...T-shirt tu ori Nike...siap ada lambang Malaysia team...papa hadiahkan kat aku coz size M...huhuhu...suker bangat!then dpt gak botol air tu...so, simpan kenangan...apa2, thanks suzuki!!!kalu ada lg camni, bg ye...hehehe....

No comments:

Post a Comment