Monday, April 20, 2009

Azizan's Family Cuti2 Malaysia... ( Ep. 2 )

Pas checkout bungalow, ktorg round kwsan A Famosa dulu...g tempat kuda melepak n Go-Kart....Pas2 baru ktorg round melaka, g mkn cendol, 17 mangkuk ktorg order semuanyer...byk gak le...ok le rasa cendol tu, aku bg 3.5 bintang kat mamak tu...Pas pekena cendol, kami g round2 pekan jap...kat bangunan coklat tu...mak ngan adik aku byk shopping...aku beli baju utk Zafrie je...panas time tu, sian baby le...x leh nk byk jln sgt...sblm g area parking, kami g intai2 ada apa kat jonker walk, ala2 petaling street...mmg majoriti chinese yg berniaga kat c2...mayb baba nyonya kot...x byk sgt kedai buka, sbb ari masih siang...org kata le, mlm baru best tp apakan daya, ada budak2 kecik nie x leh jln mlm2 sgt...kene2 lak anak aku...tu je le citer pasal aku n family bercuti...

Nie tgh cbuk nk checkout...
Baru sampai kat area kuda n Go-Kart
Zafrie n Huda try Go-Kart
Zafrie n Huda berebut stereng ke???
Atuk bw Zafrie pgg kuda...
Sempat gak adik ipar aku bergambar kat kete kebal nie...
Tgk kuda dr jauh je...hari panas le...
Kereta kuda yang sempat di 'snap'...
Mama posing sorang je???Sampai hati tutup muka adik...Ala cian2...
Melepak di tepi beca...
Abah tgk je...Malas nk shopping...
Shopping time...
Kepenatan membeli-belah ke???

Huda nie sempat gak jd model kat tepi sg melaka...

Family aku melintas nk ke Jonker Walk lak...

Eina duk memujuk Huda, tp apa kat blkg tu???Cam menarik je...
Apa2 pun...berkumpul sesama family nie mmg best..walaupun family bermasalah, tp biler dah berkumpul , sumer masalah ilang ( family aku ada masalah ke??? )...tp mmg org bermasalah x ada pun ari tu....hehehehe....sayang ler keluarga anda....jauhi kaki kongkong n jgn memfitnah org...tpu2 org pun x baik wo...ingat le ibu bapa anda...ibu yg melahirkan anda...yg membw anda 9 bln dlm perut n mayb 7 bln kot...sbb x cukup bln...ingat adik beradik anda...saper adik beradik anda sbnrnyer...ok....sekian...wassalam...Lastly, inilah Family aku...





No comments:

Post a Comment