Friday, May 8, 2009

Citer Buang Masa...

Hari nie aku xde citer le...semlm aku mc tp xde apa2 yg menarik aku nk citer...so, aku jdkan bende yg aku nk citer nie, sebuah citer...( baper byk citer da... )...okay, aku dok pikiaq punyer pikiaq, aku dpt idea sikek le...nk citer bhn2 yg aku gunakan utk wat blog...brg penting le...
Nie ha...brg mesti ada...kalu tak camna nk online...nie computer aku kat office...dr cn le aku meniaga n wat keje mencari rezeki & update blog...hehehe...

Barang kedua adalah hp...brg penting & brg kesyangan...hp aku biasa2 je...Sony Ericson W910i...okay le hp nie...aku bg 3.5 STAR dr 5 STAR...aku bkn apa, x baper terror sgt guna Sony Ericson nie...Nokia ok lg...

Naper le aku amik gambar kelabu yek? Nampak tak?


Nie lak Camera kesayangan aku...Pink Color tau!!!aku suka gak le warna pink...dulu2 x suker, tp hubby aku ajar aku utk suker warna pink...Camera Sony...Camera yg sgt okay...aku puas hati gunanyer...4.56 STAR from 5 STAR...camnie bleh ka?
Okay...nie citer aku...nk tumpang iklan jap...aku ada blog lg satu...rajin2 jenguk ye...http://www.airishaunicollection.blogspot.com.....blog Jualan yg x seberapa...baru nk bljr jd tokey...sajer suke2 cari income lebih...macam2 ada di sini....klik banner kat sebelah tu...yg warna oren tu...

No comments:

Post a Comment