Wednesday, May 6, 2009

Jalan2...

Petang semlm, ari Selasa, 05/05/09, aku bw Zafrie jalan2 g umah nyah...Tok Nyah Zafrie...Zafrie mmg suker kalu dpt jln2 kuar umah nie...umah Nyah dekat je ngan umah aku...selang selorong...jln kaki je le...nie Zafrie nk memulakan perjalanan..baru kuar pagar umah..

Muka slumber je mamat nie...

Bro memandang jauh sblm memulakan perjalanan...

Sampai umah Nyah, Afif baru bgn tdo...mayb sbb kuat sgt aku ketuk pintu...hehehehe...nie le muka Afif baru bgn tdo...1 1 nyer cucu kesygan Nyah...Afif nie sebaya Zafrie, dia tua 2 hari je...

Zafrie main2 ngan Afif...suker Zafrie dpt jumpa dua pupu dia...

Main x abis2...byk lak permainan Afif, lg le Zafrie suker...

Otw nk blk, sempat gak aku amik gambar landak yg Hj Sulaiman ( jiran sebelah umah Nyah ) bela nie...dah ada 3 ekor...landak2 nie Hj Sulaiman bela dr sejak aku zaman sekolah lg...dah mmg bsr giler landak dia...

Landak nie time aku nk amik gambar, dia x ngeti duk diam...takut gak aku kalu dia tembak ngan duri dia tu...Zafrie takut2 berani je tgk...
Okay, citer aku abis kat cn...tgk aku reka citer apa lak...hehehe...bukan rekaan le, kisah benar tau...nie bos tarak, aku leh le updated blog...bye...

No comments:

Post a Comment