Tuesday, May 19, 2009

Site Visit... ( 19 May 09 )

Salam sumer...uuuuiiiii...dah lama giler rasa x update blog...nie dah msk 2 hari dah...ari nie ada dlm masa 10 min utk aku update blog...aku bz le...kene g site visit...semlm, 19 May 2009, aku diarahkan utk g site visit kat Bukit Dugong, Kajang....Aku & 5 org lg kwn sepejabat g le ke site visit...berjumpa & berkumpul d R & R Bukit Dugong 10 pg utk taklimat...aku mewakili Muzahar bin Kamaruddin...Projek nie namanyer, " Cadangan Menaik Taraf Tiang Sokongan Paip Air di Bukit Dukong, Hulu Langat "....

Kat atas nie surat wakil utk aku bg lawatan tapak projek....


Nie le site nyer...kene psg paip 450mm...dah patah paipnyer...

Nie Aniza yg x thn panas...sabar yek...Aniza!!!!jgn mare ye....

Aznan & Ikhwan...Panasnyer...


En. Halim ( berbaju biru ) & En. Hasan ( berbaju maroon )...yg lg 1 tu, En Shah Razak dr Haluan Prisma...aku baru kenal...slalu aku call dia je pasal claim..nie baru tgk muker...

Pas blk site, kami cr mkn kat Mines shopping centre...hanya 4 org je...En. Halim & En Hasan xde...ok...end...jumpa lg di lain citer...

1 comment: