Thursday, May 21, 2009

Site Visit & beli tender...( 20 May 09 )

Kali nie aku nk citer hari kedua aku diarah g site visit...kali nie aku kene g meeting kat Pejabat ARUP Juruunding, Bandar Sri Damansara...pastu kami g site kat Jln Universiti, Seksyen 17, PJ...mmg penat giler & panas tp bg aku ok le...dah biasa ngan keadaan sebegini...kali nie g nyer 5 org...okay...mari tgk apa terjadi sbnrnyer...
Nie dlm kete Hasan...yg naik kete nie, aku, Kak Saliha & mesti le Hasan...tuan punyer kete...sesat waktu nie...cari tempat utk berkumpul...nk taklimat kat site sikek...Hasan tgk peta lg...aku pun mmg kureng sikek kwsn PJ...bedal je le Hasan...tp x le sesat truk sgt...

1st tempat yg kami g...



Time taklimat...yg pakai topi tu En. Rahman dr Best Hectares...Hasan yg baju merah cair tu...

Aku snap gambar kat atas nie sbb aku terpegun tgk umah yg sememangnyer bsr, pastu owner tu renovate, nk bsr lg...giler...ramai ke anak dia? tp kwsn site nie mmg umah standard bsr2 je...msg2 " Pakcik Kayo!!!! "...
Nie le Aznan, Ikhwan & Kak Saliha yg turut ikut rombongan site visit nie...
Pas site visit, aku, Aznan, Ikhwan & Kak Saliha diarah utk beli tender kat Putrajaya......Nie time nk msk parking Alamanda...kami singgah cn jap utk lunch...pastu nk beli tender kat Kementerian Pelajaran...dpn Alamanda je...
Dan akhirnyer, nk blk office le nie, singgah jap kat Petronas Highway NKVE, Subang...tetiba ada lak org wat shooting...rasa2 nyer utk iklan Petronas...aku sempat snap group shooting tu...

K...nanti aku citer lg...aku kene g site visit 21hb lg...bye...chow chin chow!!!!

No comments:

Post a Comment