Tuesday, June 2, 2009

Dpt Award & Tag...

Aku dpt award & Tag nie dr muza...Thankz Muza for this award...jenuh gak nk menjwb tag nie...pjg citernyer...Muza, sorie lambat jwb tag nie ye...paham2 le kiter kat office nie, bz giler bangat...hehehehehe....



2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini
1) Rajin memasak sbb tgh le blog dia...menarik tentang mskan...
2) Muza rajin jalan2 mkn angin...aku tau pun tgk blog dia & dgr citer dia...best apa...kalu aku leh join, aku join...

3) Kwn lama semenjak Diploma lg...best kwn ngan dia...
4) Muza berbeza dulu & sekarang...x caya? tanya member lain yg seUiTM...
5) Duk dpn aku je muza nie kat office...Se office ngan aku...hehehehe....

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.
1) aku dah kawin...ngan staff UiTM...( kene ngorat time aku study dulu, couple 3thn, pastu bersatu... )
2) dah ada 2 anak, Zafrie & Naylie, yg hensem & cantik, lg cute & chubby (Naylie le chubby)...
3) aku duk ngan mak lg...ingatkan dah kawen, jauh dr mak tp x...hehehehe...nanti yer...aku pindah le biler tiba masanyer...

4) aku keje kat ngan umah...jln kaki 5-10 min je...tp skang dah ada kete, 2 min dah leh sampai...
5) aku suker sgt shopping...x caya?tanya hubby aku...bby aku geleng je kalu bw aku jln2...
6) aku suke lone ranger...x kisah org suker aku @ tak...aku malas nk cari gaduh2...senang didampingi aku nie...
7) aku seorg yg penyabar kot...nampak je cam asyik nk mare, tp penyedih orgnyer...( ciwek...btul ke perkataan ni ye? )

8) aku x student Fakulti Pengajian Maklumat, UiTM...so, saper student UiTM, meh le follow aku...sajer tambah kenalan...
9) aku keje kat QS deprtment, office Construction...tp actually aku xde basic langsung pasal keje nie...blajar lain, keje lain....
10) hobi aku suker meniaga...lawat le ke http://www.airishaunicollection.blogspot.com

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka.
1)
nuraleesya - mempunyai baby yg comel...
2) nurumairahqarirah - aku suker baca blog nie...menarik gak...
3) azam - Bang! nk cat kerete Honda le...baper yek?
4) misscahaya - anak nama Naylie...sama ngan nama anak aku...hehehehe
5) ena-ikhwan - asyik melayan Daniel Adam...Anak Kesayangan....
6) anasfadilah - best blog...ada jual2 gak...handmade lg...
7) mamatisya - menarik sbb aku suker dia byk msk contest...nk tau contest anak2, g le blog nie...
8) rencahhidupku - Kak Muza...rakan sekerja...rajin memsk, slalu wat cake & mskan yg sedap...mmmm....lazatnyer...
9) ayu - kwn seUiTM...otak giler2...( jgn mare ayu...)..Husband dia se klas ngan aku waktu dip...
10) sue - kwn sek lama aku...jumpa dlm blog nie...cam x caya je....

Lega...Tag dah dijwb....aku x tag org lain sbb aku nengok dah ramai dpt award & tag nie...so, slamat blogger2 lain....

No comments:

Post a Comment