Tuesday, June 2, 2009

Kenduri Kawin...

Sabtu lps, jiran dpn umah aku ada wat kenduri kawen...biasa le cuti2 sekolah nie...pastu ada le 5 gambar yg aku snap nie...aku nk snap byk2 x leh...sbb anak aku, Naylie, melalak giler dgr bunyi karaoke...dia x suker bising2...tu le payah...mmg dah byk kenduri, aku x sempat nk duduk, Naylie dah nangis...Naylie nie lain sikek dr abgnyer...pompuan le ktkan...manja sikek...so, sabtu tu aku duk dlm2 sikek kat umah...x leh duk kat ruang tamu...pastu, time naylie tdo, aku g jap mkn2 n blk layan anak2...mari tgk gambar kat bwh nie...

nie le keadaan nyer pg tu le...yg baju kuning tu DJ yg bertugas utk karaoke...9 khemah utk majlis nie...ramai giler jemputan...2 psg pengantin katakan...


Antara brg2 yg ditumpangkan kat umah aku...brg2 catering...

Time aku mkn...aku snap lauk yg aku amik...segan lak aku nk amik hidangan byk2 tu...tp best lauk2 dia...sedap gak...

Cenderahati utk para tetamu...bahulu...ada 3 ketul...

abg & kakak ipar aku pun join kenduri nie...

Lastly, Tahniah utk Makcik Ida & Pakcik Zaini...dpt menantu 2 org skali...pastu, Tahniah kepada Wani & Adik dia ( aku lupa lak nama pengantin lelaki tu ), semoga berbahagia bersama isteri & suami tercinta...ok...Chow Chin Chow!!!!

1 comment: