Friday, October 9, 2009

Hasil 'Snap' Mlm td...

Salam...sbnrnyer aku ada n3 lg pasal raya ke 13...tp aku nk wat selingan le sbb takut lak pembaca2 setia aku nie bosan ngan n3 raya...( ada ke pembaca setia blog nie? ) Ok le, selingan hanya le gambar terkini anak2 ku...hasil aku snap waktu lepak2 ngan hubby, Acu Ya, Mak aku & anak2 ku mlm td, Khamis, 08/10/09...dlm gambar nie, gambar mak & hubby xde sbb mereka kt, mereka tidak bersedia...hehehe...( baju duk umah je, tu yg x nk snap... )Okay...moh nengok gelagat mlm td...
Acu Ya menyakat si bulat...si bulat x abis2 hisap ibu jari...kalu x kanan, kiri dia hisap...

tu mata yg bulat...pantang bergambar...kecut le jari dik oi!

abg lak biler suh bergambar, cbuk le nk tgk kamera...nie ter 'candid' coz Zafrie nk serbu kamera mama...

Naylie dah standby nk bergambar tp cam kelabu lak...sorie ye dik...

gambar adik lg...sbnrnyer mama & papa tgh 'agah' adik suh senyum tp susah btol!

adik dah start senyum tp jari still dlm mulut...biler ditarik, dia tukar tgn...eeee...geram si bulat nie!

nie Abg Zafrie tgh leka main...mama suh dia senyum..so, sempat le snap si botak mama nie senyum sinis....( Zafrie suker wat senyum malu2 )




4 gambar kat atas niekan, mama pgg tgn Naylie supaya dia x hisap jari & suh le dia senyum...susah bebenor! So, hasilnyer, muka mcm2 le Naylie wat...yg paling kelakar, muka gambar no. 1 tu...mmg nk melarikan dri...Papa snap je le mana yg bleh...

Last gambar yg disnap, mmg susah nk suh Naylie senyum...mcm nie je le...k...japg after lunch aku mskkan n3 raya ke 13...Zas!!!!!!

No comments:

Post a Comment