Saturday, October 10, 2009

Minyak Telon...( Sticker Mode )

Salam...nie nk citer pasal minyak telon...tau ke? Ala...Minyak yg slalu pakai kat bayi & bebudak...Bukan citer apa pon, just nk bgtau sedikit informasi...Anak2 ku, Zafrie & Naylie dr lahir hingga kini, masih lg memakai minyak telon...berbagai jenama...tp yg selalunyer yg ini le...P.T. Nyonya Meneer punyer...slalu aku beli kat Kedai Jamu @ Pasar mlm...nk dijadikan citer, semlm aku beli lg utk + stok & toke minyak telon tu offer harga baik lak kat aku...so, aku berminat utk menjual pd korang...bak kt toke tu, original & aku percaya je sbb anak aku pun pakai selama nie yg aku beli kat dia, ok je...x memudarat pon...sama je cam beli kat tempat lain atau brand lain...so, dia just offer botol kecik...Botol bsr dia kt susah lak nk dpt...

yg nie ha...Minyak Telon P.T. Nyonya Meneer...30 ml...harga pasaran, RM5.00 sebotol...( kat area aku le... )

Bak kata tertulis di kotak, "Digunakan secara tradisional untuk mencegah dan menghilangkan perut kembung serta memberi rasa hangat pada tubuh bayi"...Pastu Cara Penggunaan, "Sapukan 5-10 titis minyak telon pada dada, perut, pinggang dan telapak kaki. Dapat digunakan setiap saat, terutama sehabis mandi dan bila udara sejuk"....

Stok yg aku dpt semlm...ok...aku terangkan,
HARGA PASARAN: RM5.00 SEBOTOL
HARGA FARA :
RM4.00 SEBOTOL ( INCLUDE POS )
RM10.00 - 3 BOTOL ( INCLUDE POS )
Kalu rasa nk beli 10 ke atas, katakan le nk kongsi ngan kwn2, skali pos, ( sbb blogger ramai se opis kan? )
RM25.00 - 10 BOTOL ( INCLUDE POS )



3 Gambar kat atas nie yg toke tu mengatakan original...so, ikut le pendapat masing2...Jd, meh layan iklan jap...
v
v
v
v
v
" Belilah Minyak Telon Ini...Baik Utk Anak2 Anda... "

" Bukan Botol Kaca, So, Tidak Mudah Pecah... "

" Anak2 Anda Akan Lega Perut Seperti Saya... "

" Anak2 Anda Selesa Dengan Bauan Minyak Telon P. T. Nyonya Meneer ini... "

" Selepas Saya Mandi, Mama Saya Selalu Gunakan Minyak Ini...Jadi, Saya x Perlu Risau Lg... "

" Yakinilah Penggunaan Minyak Telon P.T. Nyonya Meneer ini!!! "

" Gunalah Minyak Telon Ini!!! Mesti Boleh!!! "
*** Iklan ini hanya semata2...Maaf kalu ada yg tersinggung...Mama wat iklan sbb Naylie cbuk je waktu mama nk snap gambar minyak telon tu, then mama bg dia pgg yg mmg hak milik Naylie...kay...nie n3 sticker mode...n3 baru kat bwh yek! ***
Jika berminat, sms fara - 012-3729287 atau email di lailaisabela82@yahoo.com @ YM jerk! STOK TERHAD!!!

2 comments:

  1. Senang sekali melihat iklan dalam blog anda, terima kasih semoga sukses bersama Minyak Telon Nyonya Meneer

    Thanks Regard
    Tim Marketing Nyonya Meneer Malaysia
    Neera Ayu (M) Sdn. Bhd.
    trubus.aryanto@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Macam mana kalau sy nak beli nih ye?

    ReplyDelete