Tuesday, December 15, 2009

Akrabnyer Abang Adik...

Salam...nk citer pasal anak2 lg...al-maklum le, b4 aku start keje baru niekan, aku jd suri rumah sepenuh ms, so, asyik snap gambar anak2 le...xde apa yg nk wat lg...jd layan je le sampai muak ye...anak2 aku nie mmg akrab sgt...lega aku tgk anak2 camnie...biar le rapat sampai biler...Zafrie pon pandai take care adiknyer...x jealous sgt @ buli adiknyer...Adik je yg slalu buli Abg...hehehe...tgk badan le...Bolats! Dalam n3 nie aku snap gambar anak2 aku main dlm beberapa hari...layan yek!

mama snap & suh senyum...jd le camnie...Si bulat mmg senyum lebar...Camnie le hari2...abg suker memanjat sofa sbb nk tgk luar...tgk bird katanyer...kadang2 tgk budak2 yg main kat luar...Adik lak kalu leh nk panjat gak tp x leh...

nie mama suh senyum lg...adik je yg ok...yg Abg sibuk tgk luar lg...

dah pas memanjat, camnie lak Abg wat kat Adik...sayang adik sebegitu rupa...Adik suker tau! Geli kot...

Nie lak Zafrie at ala kuda...Haiyak! Bahaya woooo gaya camnie... Adik tu ala kebal, x sakit kot sbb x nangis tp suker...

nie di mlm hari...bergurau senda x abis2...x ngeti penat langsung...


Lastly...sajer je taruk gambar yg x baper clear nie...Adik berposing senget...okay...Bye!

No comments:

Post a Comment