Monday, December 14, 2009

STOK TERHAD!!!

Salam Isnin...utk n3 nie kalu tgk tajuk pon dah tau...aku just nk citer psl blog jualan aku, AirishAuni Collection, yg dah lama x update...so, aku dah update beberapa brg & tambah stok...so, leh le jenguk2 ye...byk lg brg tp x sempat nk update...sabar ye...sikek2...so, antara brg2 yg ada...nie sumer edisi stok terhad!!! Siapa cepat dia dapat!!!
v
v
v
v
v

Set Alat Tulis hanya RM3.50 1 set...Ada byk design lg...


Coloring Book & ada sticker di tgh2 buku...byk design buku yg ada...Hanya RM2.00 1 buku...

Diary kecil berkunci...Hanya rm1.80 1 buku...Banyak design yg ada...

Snow Spray...Rm4.00 sebotol...



Hanya 80 sen sekeping!!!


UNO Card pelbagai gambar Cartoon!!! RM5.00 sekotak!!!

Wallet Kanak2...Barbie & Cars Design...Hanya RM2.00 setiap 1...




Fashion Sticker atau Wall Sticker...Hanya Rm3.00 sekeping...



Color & Sticker...Ada Album sticker skali...Hanya RM2.00 setiap set...

Permainan IQ...Hanya RM4.00 setiap satu...
Okay, untuk maklumat lanjut leh g kat blog http://www.airishaunicollection.blogspot.com... Sebarang pertanyaan leh hubungi 012-3729287...Then, kalau nk order leh call atau sms trus...kalau bleh jgn email sbb aku ada masalah internet utk sementara waktu...utk lebih lanjut, leh baca pengumuman dlm blog jualan aku yek! okay....bye!!!

No comments:

Post a Comment