Thursday, October 15, 2009

Pagi td...

Salam...hehehe...ni n3 merepek...actually xde n3 menarik...mlm td g beraya umah pakcik aku tp x snap gambar lak...so, x leh nk citer...pg td, masa tgh siap2 nk g keje, aku snap gambar anak2 yg bgn pepagi...dah le mlm td tdo lambat, pg td bgn awal lak 2 2 nie...so, gambar yg ada hanya muka2 yg baru bgn tdo...zzzaaasssss...

Abang Zafrie nie, bgn tdo je trus nk main...x ngeti penat...pastu ayaq liur basi still ada lg...nampak tak?mmmm...Abg Zafrie bikin malu sajork!

nie si bulat mama...Naylie nie kalu dilepas ke bwh, jd askar le...laju btul merangkak...so, geram2, letak je dlm walker...laju gak tp terkawal sikek perjalanan Naylie...mata membolats sajork!

nie Zahin...budak mak aku jaga...awal pg sudah sampai...dah senja baru blk...ok...tu je n3 nyer...nie aku tgh blogwalking...nk cari contest...so, aku akan wat n3 contest sajork! ( Dah ada 1 contest, nk cari idea dulu... )

3 comments:

  1. heheehe samalah walker tu ngan rifqy punya :)

    air liur basi pun sedap dicium, tul x?

    ReplyDelete
  2. sama yek?kebetulan...mmg enak dicium budak2 masam nie...hehehe...

    ReplyDelete
  3. naylie..tu ..geram betui nengoknya ..

    ReplyDelete