Monday, October 19, 2009

Si Comel Berbaju Raya Contest...

Salam sumer...Dah lama aku x wat n3 utk contest...sbbnyer aku cam bz...setakat n3 biasa2 tu leh la...contest nie kene teliti & ada idea sikek2...so, kali nie aku nk mskkan anak2 aku contest anjuran Baby Ibu...actually contest nie dah dilanjutkan tarikhnyer, sbb tu le aku cuber msk...kalu tak, mmg dah terlps gara2 bz aku nie...so, nk tau kisahnyer contest ni, layanz n3 nie ye...Ok...
KATEGORI A
v
v
v
Nama : Muhammad Airish Zafrie bin Muhammad Hasan Farid
Umur : 1 tahun 8 bulan
KATEGORI B
v
v
v

Nama : Nur Auni Naylie binti Muhammad Hasan Farid
Umur : 9 bulan

Okay...menariknyer contest nie sbb mmg comel biler anak2 kecil berbaju melayu @ berbaju kurung...cam aku nie, teruja gak le nk mskkan Zafrie & Naylie sbb Zafrie bersongkok dan berbaju melayu coklat yg sama ngan papa & Naylie lak, 1st time menyambut hari raya & baju nyer sama ngan mama...comel sungguh 2 2 anak mama! ( Puji anak sendiri le plak...hehehe... ) Okay, pastu hadiah yg menanti pemenang contest nie pon menarik...sponsor ramai tu...nk tau hadiah apa? nie ha...

KATEGORI A

1. Hadiah Pertama

2. Hadiah Kedua

3. Hadiah Ketiga

KATEGORI B

1. Hadiah Pertama

2. Hadiah Kedua

3. Hadiah Ketiga

Pastukan, ada gak hadiah misteri khas untuk referrer terbanyak sepanjang tempoh contest iaitu diadili guna Google Analytics...camna?ok tak hadiahnyer?bestkan...so, saper2 nk msk contest nie, masih sempat kot...wat last minute cam aku...hehehe...so, jom folllow contest nie di Baby Ibu...

No comments:

Post a Comment