Tuesday, August 18, 2009

Hadiah Best!!!

Salam...Apa kabo sumer?Maap le sbb dah lama x muncul ngan n3 baru...nie n3 baru pon citer2 yg hampir basi...akhir2 nie aku asyik amik cuti & ada gak mc...maklum le, anak2 masih x sihat sepenuhnyer...Zafrie pon last week ari rabu demam panas, pastu ahad lps, demam panas blk...suhu 39.2°C...risau panas tau...semlm aku cuti lg...ari nie Zafrie dah cam sihat sikek....dah start main2...aku amik cuti pon sbb mak pon tgh x baper sihat...so, sian le mak nk jaga anak aku yg x sihat...budak2 lak kalu x sihat, byk ragam...nk memerap je...so, aku patut menjaga anak2...Ni nk citer pasal last week, ms aku dtg ari khamis 1/2 day tu, muza bg aku sesuatu...dia kt dia tolong simpan utk aku..ada gift...nk tau dr saper? dr Kak Ena...Thanks Kak Ena!!!( Kak Ena baru je dpt baby gurl tau...Tahniah Kak Ena!!! )hehehe...actually dah dpt agak & muza pon dah bgtau ms aku mc ari khamis waktu aku jg Naylie dlm spital tu...so, x sampai baper jam di office, aku pon bukak le...x sabar sbb bsr gak le hadiahnyer...jom le nengok hadiah apa...3 hadiah tau!!!

Nie le brgnyer...

Bungkusan telah dibuka...dibalut rapi & cantek...

kasut ke? dlm kotak kasut Admiral...

1st hadiahnyer...pemenang misteri!!! Ari tu Kak Ena ada wat 3 contest dlm 1 n3, aku le pemenang utk 2 contest...1 lg aku terlepas...tp tamak gak aku nie kalu nk menang 3 skali gus...Kak Ena kt aku pemenang misteri & bertuah sbb aku byk komen kat blog dia...mmg le, sbb aku mmg bleh dikatakan tiap2 ari g jenjln kat blog dia...hehehe...hadiahnyer?
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Sangat Besar & Menarik...Ada bunyi2 bila pusing yg Love Merah + Kuning tu...pastu yg Love Pink & Bunga Merah tu pun pusing...Zafrie & Naylie pon suker!!

nie hadiah kedua...aku dpt capture no 15000...hadiahnyer?nie ha....
v
v
v
v
v
v
v
Jam Rabbit Pink...Suker gak...comel...tau2 je saya suker pink!

Dan Ini Hadiah ketiga sbb aku mengundi Kak Ena dlm contest model ibu mengandung...hehehe....ramai blogger yg lain dpt gak...ms aku blogwalking, ramai yg tempek hadiah nie...
v
v
v
v
v
v
Music Box...comel gaks!!!Zafrie kemain le suker bende nie...ada bunyi & lampu merah...Apa2 pon, Thanks Kak Ena...Hadiah2 nie akan dihias di umah baru sayer nanti...wat ms nie, hadiah2 nie masih sy simpan dlm kotak yg akak beri tu...hehehe....

No comments:

Post a Comment